21 sierpnia pojawił się najnowszy 5 numer Magazynu 4outdoor. Numer rozpoczyna materiał poświęcony powstałej na początku sierpnia Polish Outdoor Group.
Cieszymy się z tego sukcesu, jakim jest powołanie branżowego Stowarzyszenia, również dlatego, że redakcja 4outdoor od kilku lat zachęcała branżę do tego pomysłu, biorąc także czynny udział w pracach związanych z powstaniem organizacji.
Wakacje to, paradoksalnie, okres wytężonej pracy dla naszej branży – targi, prezentacje kolekcji oraz napięte terminy kontraktacji. Tematyka targowa dominuje zatem w naszym magazynie. Za nami największa i najciekawsza dla światowego outdooru letnia impreza, OutDoor we Friedrichshafen, oraz interesujące, mimo swojej „egzotyki”, targi w Salt Lake City, Outdoor Retailer Summer Market.
Przed nami z kolei polskie wydarzenie sezonu letniego, targi Kielce Sport-Lato, o których rozmawiamy z Dyrektorem Projektu Grzegorzem Figarskim. Temat targowy, tym razem z punktu widzenia wystawcy, powraca również w wywiadzie z Mikołajem Henschke (HBMM).
Rynek sprzętu wspinaczkowego to jeden z najciekawszych segmentów outdooru. Taki obraz wyłania się także z naszej analizy tego pełnego sprzeczności działu, w którym obok dużego potencjału obecne są tradycyjne dla polskiego outdooru ograniczenia.
O tym, w jaki sposób rozkładają się preferencje outdoorowego klienta, możecie Państwo przeczytać w artykule o butach trekkingowych. Mimo, że innowacje jeszcze nie są istotnym czynnikiem przy zakupie sprzętu, postanowiliśmy dołączyć do materiału zestawienie najnowszych osiągnięć producentów butów.
W ciekawym przedruku z amerykańskiego „Gear Trends” znajdziecie Państwo porady dotyczące merchandisingu. To ciekawy temat, zwłaszcza, że przy swojej pozornej oczywistości, rzadko jest realizowany w sklepach outdoorowych.
Numer dopełnia kolejna odsłona Barometru Outdooru, dostarczającego bieżących informacji o zmianach sprzedaży w specjalistycznych sklepach outdoorowych, a także wywiad z Mikołajem Heneschke z firmy HBMM.
Zapraszamy do lektury magazynu, jednocześnie przypominając, że codziennie czeka na Państwa w internecie pierwszy portal branży outdoor, www.4outdoor.pl!
————————————————————————————-
Jeśli jesteście Państwo zainteresowani bezpłatnym otrzymywaniem magazynu 4outdoor to prosimy o wypełnienie formularza.
————————————————————————————–
Poprzednie numery można również przeczytać w wersji elektronicznej – Archiwalne numeryMagazynu 4outdoor.
KOMENTARZE