Najnowszy numer Magazynu 4outdoor

21 sierpnia pojawił się najnowszy 5 numer Magazynu 4outdoor. Numer rozpoczyna materiał poświęcony powstałej na początku sierpnia Polish Outdoor Group.

4outdoor, magazyn nr 5, okładka4outdoor, magazyn nr 5, okładka

Cieszymy się z tego sukcesu, jakim jest powołanie branżowego Stowarzyszenia, również dlatego, że redakcja 4outdoor od kilku lat zachęcała branżę do tego pomysłu, biorąc także czynny udział w pracach związanych z powstaniem organizacji.

4outdoor, magazyn nr 5, artykuł Polish Outdoor Group4outdoor, magazyn nr 5, artykuł Polish Outdoor Group

Wakacje to, paradoksalnie, okres wytężonej pracy dla naszej branży – targi, prezentacje kolekcji oraz napięte terminy kontraktacji. Tematyka targowa dominuje zatem w naszym magazynie. Za nami największa i najciekawsza dla światowego outdooru letnia impreza, OutDoor we Friedrichshafen, oraz interesujące, mimo swojej „egzotyki”, targi w Salt Lake City, Outdoor Retailer Summer Market.

4outdoor, magazyn nr 5, artykuł Outdoor Show4outdoor, magazyn nr 5, artykuł Outdoor Show

Przed nami z kolei polskie wydarzenie sezonu letniego, targi Kielce Sport-Lato, o których rozmawiamy z Dyrektorem Projektu Grzegorzem Figarskim. Temat targowy, tym razem z punktu widzenia wystawcy, powraca również w wywiadzie z Mikołajem Henschke (HBMM).

Rynek sprzętu wspinaczkowego to jeden z najciekawszych segmentów outdooru. Taki obraz wyłania się także z naszej analizy tego pełnego sprzeczności działu, w którym obok dużego potencjału obecne są tradycyjne dla polskiego outdooru ograniczenia.

4outdoor, magazyn nr 5, artykuł Rynek wspinaczkowy w Polsce4outdoor, magazyn nr 5, artykuł Rynek wspinaczkowy w Polsce

O tym, w jaki sposób rozkładają się preferencje outdoorowego klienta, możecie Państwo przeczytać w artykule o butach trekkingowych. Mimo, że innowacje jeszcze nie są istotnym czynnikiem przy zakupie sprzętu, postanowiliśmy dołączyć do materiału zestawienie najnowszych osiągnięć producentów butów.

4outdoor, magazyn nr 5, artykuł Merchandising4outdoor, magazyn nr 5, artykuł Merchandising

W ciekawym przedruku z amerykańskiego „Gear Trends” znajdziecie Państwo porady dotyczące merchandisingu. To ciekawy temat, zwłaszcza, że przy swojej pozornej oczywistości, rzadko jest realizowany w sklepach outdoorowych.

Numer dopełnia kolejna odsłona Barometru Outdooru, dostarczającego bieżących informacji o zmianach sprzedaży w specjalistycznych sklepach outdoorowych, a także wywiad z Mikołajem Heneschke z firmy HBMM.

Zapraszamy do lektury magazynu, jednocześnie przypominając, że codziennie czeka na Państwa w internecie pierwszy portal branży outdoor, www.4outdoor.pl!

————————————————————————————-

Jeśli jesteście Państwo zainteresowani bezpłatnym otrzymywaniem magazynu 4outdoor to prosimy o wypełnienie formularza.

————————————————————————————–

Poprzednie numery można również przeczytać w wersji elektronicznej – Archiwalne numeryMagazynu 4outdoor.

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0