Tierra jest szwedzką marką, spcjalizującą się w produkcji technicznie zaawansowanej odzieży dla najbardziej wymagających wspinaczy, narciarzy i uczestników wypraw wysokogórskich. Została stworzona w 1983 roku przez Andersa Anderssona.
Marka od początku związana jest z firmą Gore, dzięki czemu stosuje wszystkie dostępne membrany Gore-Tex. Jako jedna z 12 marek na świecie jest na priorytetowej liście Gore – co oznacza, że ma dostęp do najnowszych membran, materiałów i technologii.
Przez pierwsze 25 lat istnienia marka była sprzedawana wyłącznie w Skandynawii. Odzież Tierry była wykorzystywana podczas wielu szwedzkich wypraw, między innymi na Mount Everest w 1991 roku, na K-2 w 1993 roki i na Denali w 2012 roku.
Wizja marki: Tierra tworzy i sprzedaje najwyższej jakości produkty dla aktywnych i bardzo wymagających użytkowników, którzy cenią funkcjonalność i niezawodność swojego sprzętu. Produkty dostępne są tylko i wyłącznie w specjalistycznych sklepach górskich.
W 2001 roku grupa Fenix Outoor AB przejęła markę. Od 2012 roku Tierra jest sprzedawana również poza Skandynawią, w Szwajcarii. Rok 2013 będzie w tej kwestii przełomowy: sprzedaż marki rozpocznie 9 nowych krajów w Europie. Należy do nich również Polska. Wyłącznym przedstawicielem marki na polskim rynku została firma HBMM z Poznania.
Ze względu na stabilnego finansowo właściciela w postaci grupy Fenix, marka może pozwolić sobie na duże inwestycje w marketing oraz promocję na nowych rynkach. Pierwsze produkty pojawią się w sklepach już we wrześniu tego roku.
Od 02.01.2013 rozpoczną się w Poznaniu prezentacje kolekcji Tierra na sezon Jesień/Zima 2013. HBMM zaprasza do rozpoczęcia współpracy, w ramach której oferuje: techniczne produkty o najwyższej jakości, atrakcyjne warunki handlowe, mocne wsparcie sprzedaży oraz ciekawą kampanię reklamową.
Więcej informacji o marce Tierra znajduje się na stronie: tierra-products.com.
Źródło: HBMM
KOMENTARZE