Należąca do Michała Niemca firma Novus rozpoczęła dystrybucję na polskim rynku hiszpańskiej marki Trangoworld – producenta odzieży i sprzętu outdoorowego.
Firma Trangoworld została założona w Saragossie w 1928 roku i do chwili obecnej tam właśnie posiada swoją siedzibę. Specjalizuje się w produkcji sprzętu turystycznego, alpinistycznego i kempingowego.
Efektem doświadczenia oraz własnego zaplecza badawczo-technicznego są wysokiej jakości maty samopompujące. Ich produkcja odbywa się w Hiszpanii, w siedzibie firmy.
Prezentacja mat na targach OutDoor 2013 (fot. 4outdoor)
Uznanie i popularność w Europie marka Trangoworld zdobyła jednak głównie dzięki swojej szerokiej ofercie spodni trekkingowych oraz wspinaczkowych. W ofercie Trangoworld znajduje się ponad 30 modeli spodni.
O wyjątkowości oferty spodni Trangoworld świadczy ich doskonały krój, nietuzinkowe wzornictwo, najwyższej jakości materiały oraz wykonanie. Spodnie szyte są przede wszystkim w Europie – mówi Michał Niemiec, właściciel firmy Novus. – Do ich produkcji firma stosuje sprawdzone materiały, tj. Schoeller, Cordurę, Suplex, zamki YKK, a w przypadku spodnie wspinaczkowych najwyższej jakości bawełnę z Lycrą. Hiszpańskie pochodzenie skutkuje wyjątkowym wzornictwem i dbałością o detale, np. dwukolorowe zamki, guzik z haczykiem, pasek w zestawie. Krój spodni z pewnością będzie odpowiadał sylwetkom Polaków – dodaje.
Trangoworld to także szeroka kolekcja odzieży do wspinaczki, głównie boulderingu. Kolekcja składa się przede wszystkim z długich i krótkich spodni oraz koszulek, choć znajdziemy w niej także bluzy, kurtki, biustonosze, paski i crashpady. Firma współpracuje nad projektem tych produktów z uznanymi wspinaczami, do których należą m.in. Dave Graham, Ramón Julián, Daila Ojeda, Ignacio Sánchez, Andrea Cartas i Bruno Macias.
Trangoworld, kolekcja boulder
Ściana wspinaczkowa na stoisku Trangoworld na targach OutDoor 2013 (fot. 4outdoor)
Poza tym marka ma w ofercie obuwie górskie i turystyczne, namioty, plecaki i szeroką kolekcję odzieży.
Na polskim rynku oferowane będą wszystkie produktu marki. W początkowym okresie jednak w sklepach dostępne będą głównie spodnie i maty. Wybrane produkty można już spotkać na rynku, natomiast pierwszym pełnym sezonem marki w Polsce będzie lato 2014.
Obecnie najważniejsze jest podjęcie współpracy z dobrymi sklepami outdoorowymi i górskimi, w których towar jest odpowiedni eksponowany, a obsługa na wysokim poziomie. Ważne jest bowiem aby przybliżyć klientowi markę, rzetelnie przedstawić produkty, ich jakość i zalety. Wierzymy, że jakość, funkcjonalność i wykonanie są na takim poziomie, który zadowoli wymagających klientów. Oczywiście wraz z pojawieniem się produktów w szerszej sprzedaży ruszą kampanie reklamowe, testy produktów w magazynach i inne działania marketingowe. Jeszcze w tym roku uruchomiony zostanie system B2B dla wygodnej obsługi sklepów – wyjaśnia Michał Niemiec.
Michał Niemiec
Przedstawiciele sklepów z Polski mieli okazję zapoznać się z produktami marki na minionych targach OutDoor 2013 we Friedrichshafen. Prezentacje kolekcji trwają dalej, Michał Niemiec jest więc dobrej myśli:
Kolekcja Trangoworld na lato 2014 jest bardzo mocna i doskonale pasuje do polskiego rynku. Zarówno pod względem produktowym, jak i jakościowym. 2013 rok jak i zima 12/13 oceniane są przez sklepy negatywnie. Niska sprzedaż, malejące marże, jak i sporo towaru pozostałego w magazynach, skutkują dużą ostrożnością w inwestowaniu w nowe marki i produkty. Niemniej wszystko w wskazuje na to, że uda się zaistnieć na półkach kilku dobrych sklepów. Prezentacje kolekcji i kontraktacje nadal trwają więc jeszcze trudno dać ostateczną odpowiedź – komentuje.
Dystrybucja Trangoworld w Polsce:
NOVUS
ul. Katowicka 15
41-500 Chorzów
tel. 32 720 64 87
info@trangoworld.pl
Więcej informacji o marce na stronie: www.trangoworld.com
KOMENTARZE