Trangoworld wkracza na polski rynek outdoorowy

Należąca do Michała Niemca firma Novus rozpoczęła dystrybucję na polskim rynku hiszpańskiej marki Trangoworld – producenta odzieży i sprzętu outdoorowego.

Firma Trangoworld została założona w Saragossie w 1928 roku i do chwili obecnej tam właśnie posiada swoją siedzibę. Specjalizuje się w produkcji sprzętu turystycznego, alpinistycznego i kempingowego.

Efektem doświadczenia oraz własnego zaplecza badawczo-technicznego są wysokiej jakości maty samopompujące. Ich produkcja odbywa się w Hiszpanii, w siedzibie firmy. 

Prezentacja mat na targach OutDoor 2013 (fot. 4outdoor)Prezentacja mat na targach OutDoor 2013 (fot. 4outdoor)

Uznanie i popularność w Europie marka Trangoworld zdobyła jednak głównie dzięki swojej szerokiej ofercie spodni trekkingowych oraz wspinaczkowych. W ofercie Trangoworld znajduje się ponad 30 modeli spodni.

O wyjątkowości oferty spodni Trangoworld świadczy ich doskonały krój, nietuzinkowe wzornictwo, najwyższej jakości materiały oraz wykonanie. Spodnie szyte są przede wszystkim w Europie – mówi Michał Niemiec, właściciel firmy Novus. – Do ich produkcji firma stosuje sprawdzone materiały, tj. Schoeller, Cordurę, Suplex, zamki YKK, a w przypadku spodnie wspinaczkowych najwyższej jakości bawełnę z Lycrą. Hiszpańskie pochodzenie skutkuje wyjątkowym wzornictwem i dbałością o detale, np. dwukolorowe zamki, guzik z haczykiem, pasek w zestawie. Krój spodni z pewnością będzie odpowiadał sylwetkom Polaków – dodaje.

Trangoworld to także szeroka kolekcja odzieży do wspinaczki, głównie boulderingu. Kolekcja składa się przede wszystkim z długich i krótkich spodni oraz koszulek, choć znajdziemy w niej także bluzy, kurtki, biustonosze, paski i crashpady. Firma współpracuje nad projektem tych produktów z uznanymi wspinaczami, do których należą m.in. Dave Graham, Ramón Julián, Daila Ojeda, Ignacio Sánchez, Andrea Cartas i Bruno Macias.

Trangoworld, kolekcja boulderTrangoworld, kolekcja boulder

Ściana wspinaczkowa na stoisku Trangoworld na targach OutDoor 2013 (fot. 4outdoor)Ściana wspinaczkowa na stoisku Trangoworld na targach OutDoor 2013 (fot. 4outdoor)

Poza tym marka ma w ofercie obuwie górskie i turystyczne, namioty, plecaki i szeroką kolekcję odzieży.

Na polskim rynku oferowane będą wszystkie produktu marki. W początkowym okresie jednak w sklepach dostępne będą głównie spodnie i maty. Wybrane produkty można już spotkać na rynku, natomiast pierwszym pełnym sezonem marki w Polsce będzie lato 2014. 

Obecnie najważniejsze jest podjęcie współpracy z dobrymi sklepami outdoorowymi i górskimi, w których towar jest odpowiedni eksponowany, a obsługa na wysokim poziomie. Ważne jest bowiem aby przybliżyć klientowi markę, rzetelnie przedstawić produkty, ich jakość i zalety. Wierzymy, że jakość, funkcjonalność i wykonanie są na takim poziomie, który zadowoli wymagających klientów. Oczywiście wraz z pojawieniem się produktów w szerszej sprzedaży ruszą kampanie reklamowe, testy produktów w magazynach i inne działania marketingowe. Jeszcze w tym roku uruchomiony zostanie system B2B dla wygodnej obsługi sklepów – wyjaśnia Michał Niemiec.

Michał NiemiecMichał Niemiec

Przedstawiciele sklepów z Polski mieli okazję zapoznać się z produktami marki na minionych targach OutDoor 2013 we Friedrichshafen. Prezentacje kolekcji trwają dalej, Michał Niemiec jest więc dobrej myśli:

Kolekcja Trangoworld na lato 2014 jest bardzo mocna i doskonale pasuje do polskiego rynku. Zarówno pod względem produktowym, jak i jakościowym. 2013 rok jak i zima 12/13 oceniane są przez sklepy negatywnie. Niska sprzedaż, malejące marże, jak i sporo towaru pozostałego w magazynach, skutkują dużą ostrożnością w inwestowaniu w nowe marki i produkty. Niemniej wszystko w wskazuje na to, że uda się zaistnieć na półkach kilku dobrych sklepów. Prezentacje kolekcji i kontraktacje nadal trwają więc jeszcze trudno dać ostateczną odpowiedź – komentuje. 

Dystrybucja Trangoworld w Polsce:

NOVUS

ul. Katowicka 15

41-500 Chorzów

tel. 32 720 64 87

info@trangoworld.pl

Więcej informacji o marce na stronie: www.trangoworld.com

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0