Marka Yeti została doceniona na ogólnopolskiej wystawie „Sukces dobrze zaprojektowany”. Warszawska firma, jako jedyny producent odzieży i przedstawiciel branży outdoorowej, została zaproszona, by zaprezentować swoje osiągnięcia podczas II Powszechnej Wystawy Krajowej „Konkurencyjna Polska”. Impreza pod patronatem Prezydenta RP ma pokazać polskie osiągnięcia od 1989 roku.
To wielkie wyróżnienie naszej pracy – mówi Elżbieta Seler, prezes firmy Elsel, właściciela marki Yeti. – Cieszymy się, że doceniono nasze starania o jakość i estetykę – dodaje.
Podczas II PWK Yeti prezentuje zarówno swoje sprawdzone i popularne produkty jak kurtkę puchową WAVE, ale także nowość, która niebawem wejdzie do sprzedaży, puchowy Pulower. Ten ostatni – zaprezentowany w katalogu wystawy – do ultralekka kurtka puchowa, wkładana przez głowę, z jedną kieszenią w formie kangurki. Po spakowaniu kurtki w kieszeń użytkownik zyskuje oryginalną poduszkę turystyczną.
To doskonałe rozwiązanie podróżników i ludzi aktywnych – mówi Jakub Marzoch, projektant firmy. – Przyda się na lotniskach i w czasie letnich wędrówek z plecakiem – podkreśla.
Wystawa, zainspirowana historycznymi jubileuszami, m.in. 25. rocznicą pierwszych częściowo wolnych wyborów do Sejmu i Senatu, ma pokazać zmiany, jakie dokonały się w Polsce w ciągu mijającego ćwierćwiecza. Wśród wystawców znalazło się 100 firm: zarówno globalne marki, firmy rodzinne, sprywatyzowane przedsiębiorstwa, jak i start-upy. Produkty Yeti znalazły się w części wystawy poświęconej sukcesom polskiego designu.
Ekspozycja otwarta jest dla publiczności od 3 do 15 czerwca w siedzibie Międzynarodowych Targów Poznańskich. Odwiedzający mogą za darmo skorzystać z usług przewodników miejskich.
Marka Yeti powstała w 1989 roku. Od początku firma stawiała na jakość, korzystając z wiedzy i doświadczenia światowej sławy himalaistów i podróżników. Z produktów Yeti korzystali m.in. Anna Czerwińska, Leszek Cichy czy Wojciech Kurtyka.
Paweł Orłowski
Yeti
KOMENTARZE