HomeRynek outdoorBarometr rynku outdoor

Barometr rynku outdoor: październik na małym plusie

Październik zakończył się dla sklepów biorących udział w naszym barometrze rynku na plusie, jednak wyniki są nieco słabsze niż w ubiegłych miesiącach.

W chłodnym i już typowo jesiennym październiku sprzedaż była wyższa o 5,7 proc. względem analogicznego miesiąca w 2016 roku (było 13,1 proc.).

Co ważne, październik był pierwszym miesiącem w tym roku, który sieć INTERSPORT Polska zakończyła na plusie. Spółka odnotowała wzrost sprzedaży o 3,7 proc. w ujęciu LFL, czyli na bazie porównywalnych sklepów. Jest to pozytywny symptom wdrażania I fazy „nowego modelu biznesowego”.

W naszym barometrze prezentowane są wyniki sprzedaży z topowych sklepów outdoorowych w Polsce:

  • 8a.pl (Gliwice)
  • Alpin Sklep (Warszawa)
  • AlpinSport (5 sklepów, Zakopane)
  • E-Pamir.pl (Kraków)
  • Mammut (Kraków)
  • Salewa (Warszawa, Outlet)
  • sieć Skalnik (3 sklepy, Wrocław)
  • sieć The North Face (8 sklepów)
  • Trawers (2 sklepy, Łódź)
  • TrekkerSport (Poznań)
  • Woda Góry Las (Poznań)
  • Weld – Sklep Górski (Dąbrowa Górnicza)

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0