Październik zakończył się dla sklepów biorących udział w naszym barometrze rynku na plusie, jednak wyniki są nieco słabsze niż w ubiegłych miesiącach.
W chłodnym i już typowo jesiennym październiku sprzedaż była wyższa o 5,7 proc. względem analogicznego miesiąca w 2016 roku (było 13,1 proc.).
Co ważne, październik był pierwszym miesiącem w tym roku, który sieć INTERSPORT Polska zakończyła na plusie. Spółka odnotowała wzrost sprzedaży o 3,7 proc. w ujęciu LFL, czyli na bazie porównywalnych sklepów. Jest to pozytywny symptom wdrażania I fazy „nowego modelu biznesowego”.
W naszym barometrze prezentowane są wyniki sprzedaży z topowych sklepów outdoorowych w Polsce:
- 8a.pl (Gliwice)
- Alpin Sklep (Warszawa)
- AlpinSport (5 sklepów, Zakopane)
- E-Pamir.pl (Kraków)
- Mammut (Kraków)
- Salewa (Warszawa, Outlet)
- sieć Skalnik (3 sklepy, Wrocław)
- sieć The North Face (8 sklepów)
- Trawers (2 sklepy, Łódź)
- TrekkerSport (Poznań)
- Woda Góry Las (Poznań)
- Weld – Sklep Górski (Dąbrowa Górnicza)
KOMENTARZE