Przedstawiamy informacje na temat zakupu biletów na ISPO Munich 2019 oraz nowej wersji aplikacji, która ułatwia pracę na targach.
Bilety ISPO Munich 2019
Organizatorzy przypominają, że kupując bilety na targi ISPO Munich 2019 i korzystając z kanału online, kupujemy taniej!
Warto również pamiętać o „kategoryzacji” odwiedzających. Bilet jednodniowy kupiony online kosztuje 19 EUR (Retailer Category) i 69 EUR (pozostali), natomiast na miejscu zapłacimy 29 EUR (Retailer Category) i 99 EUR pozostali.
Bilet czterodniowy z podziałem na kategorie odwiedzających analogicznie – online 29 i 129 EUR , w kasach 49 i 169 EUR.
ISPO Card zachowuje tę samą cenę – 79 EUR i 179 EUR, bez względu na sposób nabycia. Korzyści dla posiadaczy ISPO Card:
- bezpłatny shuttle bus z i na lotnisko,
- bezpłatny transport publiczny,
- sprawne wejście na teren targów „szybkimi” bramkami,
- możliwość korzystania bez ograniczeń z VIP Lounge – przekąski, zimne i gorące napoje, strefa relaksu i networkingu
Więcej informacji na temat biletów i kategoryzacji na stronach:
Nowa aplikacja ISPO
Ważnym elementem ułatwiającym komunikację i nawigację w gęstej sieci targowej jest aplikacja na urządzenia mobilne. W tym roku organizatorzy zadbali o wprowadzenie nowej wersji, która umożliwia wspólne dyskusje w branżowym gronie oraz nawiązywanie kontaktów biznesowych przed, w trakcie i po zakończeniu targów.
Po spersonalizowaniu aplikacji, w głównym panelu odnajdziemy informacje na temat najbardziej interesujących nas wydarzeń oraz wystawców. Aplikacja pomoże nam zaplanować spotkania, a także wskaże drogę do stoisk, które mogą nas zainteresować.
Bezpłatna aplikacja na iOS i Android, więcej na ispo.com/app
***
Więcej informacji na temat targów ISPO Munich 2019 znajdziecie w artykułach:
- ISPO Munich 3-6 luty, 2019 – informator
- Plan targów ISPO Munich 2019, segmenty, nowe obszary zainteresowania
- Wydarzenia towarzyszące targom ISPO Munich 2019
- ISPO Award i ISPO Brandnew dla polskich marek
- Polscy wystawcy i przedstawiciele marek na targach ISPO Munich 2019
- DO in POLAND – nowa inicjatywa POG-u
***
Artykuł ukazał się w 4outdoor Biznes nr 53 (1/2019, styczeń).
Redakcja
KOMENTARZE