HomeRynek outdoorImprezy outdoor

Plan targów ISPO Munich 2019, segmenty, nowe obszary zainteresowania

Przedstawiamy tegoroczny plan targów ISPO Munich wraz z podziałem na segmenty tematyczne oraz nowe obszary zainteresowania.

ISPO Munich 2019 Geländeplan / Map of fair grounds

Segmenty tematyczne

  • Hale A1-A4 – Outdoor: 4 hale poświęcone alpinizmowi, skituringowi, wspinaczce wysokogórskiej i panelowej, boulderingowi, biegom górskim oraz trekkingom. W tych halach znajdziecie także stoiska firm z produktami adresowanymi dla miłośników CrossFitu, a także sportów wodnych, m.in. surfingu, kitesurfingu czy kajaków.
  • Hala A5 – Urban: zgodnie z dewizą „nowe trendy rodzą się w mieście” stworzono przestrzeń poświęconą sportom miejskim, tj. skateboarding, longboarding, urban cycling.
  • Hale A5-A6 – Health&Fitness: zdrowy styl życia i bycie fit wciąż w modzie! To właśnie tutaj znajdziemy wszystkie produkty związane z bieganiem, fitnessem, treningami i żywieniem.
  • Hala B1 – Vision: świat luksusowej odzieży mieści się właśnie tutaj. W tej części znajdziemy marki premium.
  • Hale B2-B6 – Snowsports: wszystko co związane ze sportami zimowymi: narciarstwo, freeride, snowboarding, splitboarding, narciarstwo biegowe i skituring.
  • Hale C1-C5 – Manufacturing&Suppliers: w tych halach swoje stoiska będą mieli producenci tkanin technicznych, materiałów izolacyjnych, suwaków, rzepów i innych półproduktów niezbędnych przy produkcji odzieży sportowej.
  • Hala C6 – Trends, Innovation & Industry Services, ISPO Digitize: najnowsze trendy i innowacje w sektorze sportowym. Także w tym miejscu będą odbywały się wykłady i seminaria w ramach ISPO Academy, będzie obszar poświęcony digitalizacji oraz prezentacja zwycięzców ISPO Brendnew Digital.
  • Hala C6 – Teamsports: w tym obszarze skupione zostały firmy produkujące sprzęt do gier zespołowych: piłki nożnej, ręcznej, siatkówki, koszykówki, hokeja, tenisa, itp.

Nowe obszary zainteresowania

Jednym z tematów przewodnich targów będzie „Zdrowie, Ruch i Sport” – odpowiedź branży sportowej na pogłębiające się globalne problemy związane z brakiem wystarczającej aktywności fizycznej we współczesnym społeczeństwie. Wśród wiodących trendów znajduje się nadal digitalizacja i jej wpływ na biznes sportowy. Wątek ten zostanie poddany analizie zarówno podczas zaplanowanych wykładów, jak i w obrębie specjalnych platform: ISPO Digitize Summit, ISPO Academy i Wearables Technology Conference. Nowym zagadnieniem podjętym przez organizatorów będzie temat „Kobieta w biznesie sportowym jako manager i konsument ostateczny”. Ze względu na wzrost aktywności kobiet na scenie sportowej jest to wątek bez wątpienia bardzo interesujący. Jak różnią się potrzeby i oczekiwania względem produktów kobiet i mężczyzn? O tym będzie można przekonać się podczas „Women Tour” – wycieczki po stoiskach wystawców posiadających produkty dedykowane kobietom.

Ciekawym zagadnieniom z obszaru różnych aktywności oraz branży sportowej zostały również poświęcone dodatkowe przestrzenie, m.in.: Scandinavian Outdoor Group Village (A2) – prezentacja rynku i marek skandynawskich; Snow & Safety Summit (A3) – zagadnienia dotyczące bezpieczeństwa w narciarstwie on i off-piste; Vertical Fitness Lounge (A3) – wspinanie na hali oraz na świeżym powietrzu jako część stylu życia urban i fitness; CSR Hub & Sustainability Kiosk (A4) – przejrzystość informacji dotyczących produktów oraz całego łańcucha dostaw to więcej niż trend; Outdoor, Travel & Watersports Village (A4) – najnowsze produkty surfing i SUP prezentowane na wodzie, podróże i camping; Shoe Village (A4) – wgląd w aktualnie stosowane w obuwiu technologie połączony z możliwością testowania różnych modeli butów; Mobile Health & Fitness (A5) – technologie mobilne w służbie zdrowego trybu życia; Body & Mind (A5) – joga i pilates; Health & Fitness Forum (A6) – treningi fitness, CrossFit, boks i gimnastyka; Woolstreet (B2) – produkty wykorzystujące naturalną i przetworzoną wełnę; World of Skiing (B5) – przestrzeń mająca służyć wymianie informacji i czerpaniu inspiracji dla marek, sprzedawców i mediów związanych ze światem narciarstwa. Ostatni z obszarów tematycznych uzupełnią również dwie przestrzenie zlokalizowane w hali B6: World of Snowsports Accessories oraz World of Snowsports X-Country.

***

Więcej informacji na temat targów ISPO Munich 2019 znajdziecie w artykułach:

***

Artykuł ukazał się w 4outdoor Biznes nr 53 (1/2019, styczeń).

Redakcja

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0