Podczas ISPO Munich 2019 będzie działała nowa inicjatywa Polish Outdoor Group (POG). Projekt ma na celu promocję polskiego rynku na arenie międzynarodowej, zarówno pod kątem lokalizacji produkcji, jak i jako nowy rynek zbytu dla zagranicznych inwestorów.
Realizując projekt „Do in Poland”, POG pragnie udzielić wsparcia małym i średnim polskim producentom, którzy nie wystawiają się na tegorocznych targach, oraz producentom, którzy chcieliby wejść w segment odzieży sportowej. Działanie to ma na celu promocję Polski jako lokalizacji konkurencyjnej dla rynków azjatyckich – oferującej krótki czas dostawy, dobrą jakość i atrakcyjną cenę. POG udostępnia (odpłatnie) na swoim stoisku przestrzeń do prezentacji i prowadzenia rozmów handlowych.
Więcej informacji na: pog.org.pl
O tym, że targi ISPO Munich to doskonała okazja do nawiązania nowych kontaktów i poszerzania wiedzy przekonuje Adam Uzolnik, Dyrektor ds. Rozwoju Produktu, Mondo-Calza / skarpety Comodo:
Nawiązujemy tu ciekawe kontakty handlowe, które skutkują ekspansją na rynki zagraniczne, jak również poszerzamy horyzonty, zbieramy informacje o nowinkach w zakresie surowców, technologii, wzornictwa, aktualnych trendów. To pozwala nam tworzyć produkty, które trafiają w zapotrzebowanie naszych klientów.
***
Więcej informacji na temat targów ISPO Munich 2019 znajdziecie w artykułach:
- ISPO Munich 3-6 luty, 2019 – informator
- Bilety na ISPO Munich 2019, nowa aplikacja dla odwiedzających
- Plan targów ISPO Munich 2019, segmenty, nowe obszary zainteresowania
- Wydarzenia towarzyszące targom ISPO Munich 2019
- ISPO Award i ISPO Brandnew dla polskich marek
- Polscy wystawcy i przedstawiciele marek na targach ISPO Munich 2019
***
Artykuł ukazał się w 4outdoor Biznes nr 53 (1/2019, styczeń).
Redakcja
KOMENTARZE