DO in POLAND – nowa inicjatywa POG

Podczas ISPO Munich 2019 będzie działała nowa inicjatywa Polish Outdoor Group (POG). Projekt ma na celu promocję polskiego rynku na arenie międzynarodowej, zarówno pod kątem lokalizacji produkcji, jak i jako nowy rynek zbytu dla zagranicznych inwestorów.

Realizując projekt „Do in Poland”, POG pragnie udzielić wsparcia małym i średnim polskim producentom, którzy nie wystawiają się na tegorocznych targach, oraz producentom, którzy chcieliby wejść w segment odzieży sportowej. Działanie to ma na celu promocję Polski jako lokalizacji konkurencyjnej dla rynków azjatyckich – oferującej krótki czas dostawy, dobrą jakość i atrakcyjną cenę. POG udostępnia (odpłatnie) na swoim stoisku przestrzeń do prezentacji i prowadzenia rozmów handlowych.

Więcej informacji na: pog.org.pl

O tym, że targi ISPO Munich to doskonała okazja do nawiązania nowych kontaktów i poszerzania wiedzy przekonuje Adam Uzolnik, Dyrektor ds. Rozwoju Produktu, Mondo-Calza / skarpety Comodo:

Nawiązujemy tu ciekawe kontakty handlowe, które skutkują ekspansją na rynki zagraniczne, jak również poszerzamy horyzonty, zbieramy informacje o nowinkach w zakresie surowców, technologii, wzornictwa, aktualnych trendów. To pozwala nam tworzyć produkty, które trafiają w zapotrzebowanie naszych klientów.

Stoisko Mondo-Calza / skarpety Comodo na zeszłorocznych targach w Monachium (fot. 4outdoor)

***

Więcej informacji na temat targów ISPO Munich 2019 znajdziecie w artykułach:

***

Artykuł ukazał się w 4outdoor Biznes nr 53 (1/2019, styczeń).

Redakcja

COMMENTS

WORDPRESS: 0