Retail Tour, ISPO Munich NIGHT RUN 2019 PRESENTED BY BUFF® czy Polska Kolacja to tylko niektóre z nich. Więcej informacji na temat wydarzeń towarzyszącym targom ISPO Munich 2019 znajdziecie w niniejszym artykule.
***
Retail Tour – wycieczka po sklepach sportowych
Specjalnie dla polskich detalistów zostanie zorganizowana tradycyjna już wycieczka po monachijskich sklepach sportowych i outdoorowych. W trakcie wizyt będzie okazja spotkać się z managerami sklepów i kierownikami sprzedaży i dowiedzieć, jakie strategie, techniki sprzedaży i pomysły VM wdrażają jedne z najlepszych sklepów sportowych i outdoorowych w Niemczech (w programie Globetrotter, Keller Sport, Kickz i Sport Scheck). Retail Tour dla polskich odwiedzających odbędzie się w poniedziałek 4. lutego w godz. 11.00-15.00. Miejsce spotkania: godz. 10.45 OutDoor By ISPO Lounge w obszarze wejścia WEST. Udział w wycieczce jest bezpłatny. Przejazd z terenów targowych i powrót odbywa się autokarem. Zapewnione jest tłumaczenie na językpolski. Każdy uczestnik otrzyma bilet umożliwiający powrót na targi. Zainteresowanych prosimy o kontakt tel. +48 695 744 503 (Joanna Biernacka) lub +48 537 884 969 (Agata Białek) lub e-mail: bialek@ispo.com.
ISPO Munich NIGHT RUN 2019 PRESENTED BY BUFF®
Po raz kolejny targi w Monachium wszyscy chętni będą mogli rozpocząć bardzo aktywnie. 2. lutego wieczorem na terenie dawnej wioski olimpijskiej w Monachium OLYMPIC PARK odbędzie się event biegowy ISPO Munich Night Run presented by Buff®, w skład którego wchodzą 4 różne biegi: Kids Run – bieg dla dzieci, GORE-TEX® 1 Mile Uphill Challenge – sztafeta na Olimpic Mountain, Night Run 5 km – bieg nocny na dystansie 5 km, Night Run 10 km – bieg nocny na dystansie 10 km.
Miejscem startu jest Olympic Ice Sports Center. Opłata za pakiet startowy wynosi 30 euro, zarówno w przypadku dystansu na 5 km, jak i 10 km. Opłata za udział w GORE-TEX® 1 Mile Uphill Challenge 45 euro/3-osobowy zespół startowy. Udział w biegu dla dzieci jest bezpłatny, konieczna jest jednak rejestracja.
W zeszłym roku, podczas pierwszej edycji ISPO Munich Night Run 208, w której udział wzięło ponad 500 osób, w biegu na dystansie 10 km zwyciężył Polak, Krzysztof Wołowczyk.
Intrenational Retail Lounge
Jak, co roku międzynarodowi odwiedzający będą mogli spotkać się w International Retail Lounge. Jest to miejsce położone z dala od zgiełku targowego, przeznaczone na spokojne spotkania z klientami lub chwilę wytchnienia przy filiżance kawy.
Znajdziemy tam także polską i zagraniczną prasę branżową. Będzie tam można również skorzystać z bezpłatnego Wi-Fi. International Retail Lounge znajduje się w pomieszczeniu konferencyjnym B11, nad halą B1, przy ruchomym chodniku Express Way. Lounge jest dostępna dla odwiedzających w godz. 9.00-18.00 (niedziela-wtorek) i 9.00-17.00 (środa), a korzystanie z niej jest bezpłatne.
Brubeck – spotkanie partnerów i dziennikarzy
Polska marka BRUBECK serdecznie zaprasza dziennikarzy oraz partnerów handlowych do wspólnej celebracji 10-lecia obecności marki na rynku niemieckim. Spotkanie odbędzie się w niedzielę, 3.02., o godz. 15:00 na stoisku marki – B3.149.
Polska Kolacja
Polskie Przedstawicielstwo Targów Monachijskich serdecznie zaprasza Państwa do udziału we wspólnej kolacji polskich wystawców i odwiedzających. Kolacja stała się już targową tradycją.
W poniedziałek, 4.02.2019 po targach, organizowane jest wspólne wyjście na kolację do typowo bawarskiej restauracji Zum Augustiner. Jeśli ktoś z Państwa chciałby dołączyć, bardzo prosimy o zgłaszanie ilości osób oraz firmy do soboty, 2.02 (najlepiej drogą mailową – abialek@pro-business.eu).
Można dojechać bezpośrednio na miejsce spotkania: Restauracja Zum Augustiner mieści się na Starówce, między Marienplatz a Stachusem (Neuhauserstrasse 27 (www.augustiner-restaurant.com), jak również pojechać z terenów targowych – grupa wyruszy o godz. 19.00 z obszaru wejściowego West (zbiórka przy ruchomych schodach).
Rezerwacja jest na hasło ISPO Poland na godz. 20:00.
UWAGA: Wystawcy i odwiedzający zamawiają dowolne menu z karty i sami rozliczają się indywidualnie za zamówienie.
China Deep Dive Conference
Kto może skorzystać z ogromnego potencjału rynku chińskiego? China Deep Dive Conference to wyjątkowa okazja, aby lepiej poznać realia i zaskakujące fakty dotyczące największego rynku konsumenckiego na świecie. Konferencja prowadzona przez specjalistów z różnych obszarów branży sportowej z doświadczeniem w pracy na chińskim rynku może okazać się ciekawym dodatkiem do wizyty na targach oraz źródłem biznesowych inspiracji. China Deep Dive Conference odbędzie się 5 lutego w godzinach 13:00-16:00. Udział w konferencji jest bezpłatny, jednak wymagana jest rejestracja: ispo.com/china-deep-dive.
***
Więcej informacji na temat targów ISPO Munich 2019 znajdziecie w artykułach:
- ISPO Munich 3-6 luty, 2019 – informator
- Bilety na ISPO Munich 2019, nowa aplikacja dla odwiedzających
- Plan targów ISPO Munich 2019, segmenty, nowe obszary zainteresowania
- ISPO Award i ISPO Brandnew dla polskich marek
- Polscy wystawcy i przedstawiciele marek na targach ISPO Munich 2019
- DO in POLAND – nowa inicjatywa POG-u
***
Artykuł ukazał się w 4outdoor Biznes nr 53 (1/2019, styczeń).
Redakcja
KOMENTARZE