W przyszłym roku czerwone logo WINDSTOPPER® zastąpi GORE-TEX® INFINIUM™

W sezonie jesień/zima 2019 z wachlarza produktów wiodącego dostawcy materiałów dla naszej branży, firmy Gore zniknie marka WINDSTOPPER®. Zastąpi ją GORE-TEX® INFINIUM™. Wszystkie produkty INFINIUM™ będą oznaczane białym logiem GORE-TEX®. Dobrze nam znane, czerwone logo przechodzi do historii. O powody zmiany i wyjaśnienie sytuacji poprosiliśmy polskiego przedstawiciela marki, Jakuba Dyrlico.

Jakub Dyrlico: Wprowadzenie GORE-TEX® INFINIUM™ nie jest wyłącznie zabiegiem marketingowym. W obrębie marki sygnowanej nowym logiem znajdują się produkty zapewniające komfort w zupełnie innym znaczeniu, a nie tylko ze względu na wodoszczelność. Może to być zarządzanie wilgocią, właściwości termiczne, komfort związany z dotykiem – wszystkie nowe technologie będą kryły się pod marką GORE-TEX® INFINIUM™. Produkty te często cechować będzie również dobra wodoodporność, jednak w odróżnieniu od czarnego GORE-TEX®, wodoszczelność nie jest w tym przypadku celem samym w sobie.

W zeszłym roku na rynku pojawiły się pierwsze cztery produkty: rękawiczki The North Face, które wyprzedały się momentalnie, buty Ecco – produkt mniej interesujący z punktu widzenia branży outdoor, softshell bez materiału zewnętrznego marki Montura wykorzystujący GORE-TEX® INFINIUM™ Soft-Lined Shells, oraz kurtki marek Norrona i Burton z technologią GORE-TEX® INFINIUM™ Insulated Garments.
W tym roku produktów będzie dużo więcej, a wszystkie technologie niezwiązane z wodoszczelnością – m.in. WINDSTOPPER® – oznaczone będą logiem GORE-TEX® INFINIUM™. Nie oznacza to, że dobrze kojarzona nazwa pójdzie całkiem w zapomnienie. W nowej nomenklaturze pojawią się produkty oznaczone: GORE-TEX® INFINIUM™ – WINDSTOPPER Technology.

COMMENTS

WORDPRESS: 0