Dzisiaj rozpoczęło się jedno z ważniejszych wydarzeń dla naszej branży – międzynarodowe targi sprzętu i mody sportowej – ISPO Munich 2019. Oto jak zaczęliśmy naszą wizytę w Monachium.
Pierwszy przystanek, stoisko marki The North Face. Przedstawiciele, projektanci, a także sportowcy przyczyniający się do rozwoju nowych technologii, przedstawiają największą i – jak zgodnie zapewniają – rewolucyjną nowość w kategorii odzieży outdoorowej – materiał FuterLight.
W trakcie profesjonalnej prezentacji poznaliśmy techniczne właściwości nowego laminatu, różnorakie możliwości jego zastosowania oraz skomplikowany proces badań, testów oraz produkcji, który pozwolił stworzyć materiał o niespotykanych dotąd parametrach.
Po prezentacji odsłonięte zostały pierwsze produkty marki The North Face, przeznaczone dla narciarzy, alpinistów i biegaczy górskich, wykorzystujące materiał FutureLight.
Z pewnością więcej na ten temat będziemy pisać w przyszłości, nie możemy się również doczekać pierwszych testów, które pozwolą sprawdzić reklamowane tak odważnie właściwości odzieży wykonanej z FutureLight.
Aura za oknami zmieniła się na zimową, a targi w Monachium rozpoczęły się na dobre. Polskę reprezentuje liczna grupa wystawców i przedstawicieli marek. Zdążyliśmy odwiedzić kilku spośród nich, a także stoisko „Do in Poland”, gdzie przestrzeń do prezentacji produktów i rozmówi biznesowych wykorzystuje sześć polskich marek.
Teraz pora na kolejne spotkania, odwiedziny polskich i zagranicznych wystawców oraz rozmowy: o ciekawostkach technologicznych, zapowiedziach produktów, przyszłości branży. Obszerna relacja, podsumowania i targowe ciekawostki będą tradycyjnie pojawiały się na 4outdoor.pl w ciągu najbliższych dni.
Więcej informacji na temat targów ISPO Munich 2019 znajdźcie na naszych stronach:
- ISPO Munich 3-6 luty, 2019 – Informator
- Bilety na ISPO Munich 2019, nowa aplikacja dla odwiedzających
- Plan targów ISPO Munich 2019, segmenty, nowe obszary zainteresowania
- Wydarzenia towarzyszące targom ISPO Munich 2019
- ISPO Award i ISPO Brandnew dla polskich marek
- Polscy wystawcy i przedstawiciele marek na targach ISPO Munich 2019
- DO in POLAND – nowa inicjatywa POG-u
Michał Gurgul
KOMENTARZE