„Sięgam po zestaw ratunkowy” – Adam Bielecki w kampanii Biotebal Men

Wzrost popularność tematyki himalajskiej i wspinaczkowej obserwujemy na rynku od wielu lat. Ten efekt postanowił wykorzystać producent szaponu Biotebal Men. W najnowszej kampanii produktu występuje Adam Bielecki.

Rosnąca popularność himalaizmu jest związana z głośnymi wydarzeniami na Broad Peak, K2 i Nanga Parbat. Polską opinię publiczną żywo poruszyła tragedia na Broad Peak a następnie zainteresowały boje o ostatni niezdobyty zimą ośmiotysięcznik (K2) oraz kolejna tragedia na Nanga Parbat. W ślad za tym zainteresowaniem podążyli najwięksi wydawcy książek (patrz Himalaiści dobrze się sprzedają. Agora wypuszcza kolejne nakłady książek górskich) i reklamodawcy.

Kampania reklamowa szamponu i serum przeciw wypadaniu włosów Biotebal Men (produkowanych przez Polpharmę) podkreśla, że szampon Biotebal Men dzięki formule Inno-Bimexinum hamuje wypadanie włosów poprzez wydłużenie fazy anagenowej (faza wzrostu włosów) oraz powoduje zagęszczenie włosów i ich wzmocnienie. W spocie Adam Bielecki opisuje, że podczas wypraw górskich jego włosy są wystawione na ekstremalne warunki. Dlatego po powrocie sięga po Biotebal Men.

COMMENTS

WORDPRESS: 0