HomeRynek outdoor

Polska branża outdoor na ispo.com

Czy warto realizować wspólne projekty? Czy jest siła w jedności branży? Wydaje się, że tak. O polskim rynku outdoor oraz projekcie zrealizowanym na targach letnich OutDoor by ISPO możemy dzisiaj przeczytać na globalnej platformie informacyjnej branży – ispo.com

Artykuł opublikowany na ispo.com. Na zdjęciu prezes POG, Piotr Turkot

Zrealizowany podczas targów OutDoor by ISPO, ambitny projekt Polish Outdoor Group opisywaliśmy szeroko na łamach naszego portalu:

„Polska wioska” pobudziła dyskusję i komentarze nie tylko w obrębie przedstawicieli rynku rodzimego. Na międzynarodowym portalu branży outdoor ukazał się niedawno artykuł prezentujący nasz kraj jako liczącego się w branży gracza:

Jest to jeden z dowodów na to, że współpraca polskich przedstawicieli branży może przynieść pozytywne efekty na arenie międzynarodowej.

Michał Gurgul

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0