HomeImprezy outdoor

ISPO Munich: 26–29 stycznia 2020

„Be responsible, be active, be creative” – to motto tegorocznej, jubileuszowej edycji ISPO Munich. W niniejszym informatorze znajdziecie rozwinięcie tych trzech zaleceń organizatorów ISPO oraz podstawowe informacje dotyczące najważniejszych targów, oczywiście z perspektywy polskiej branży outdoor.

fot. ISPO Munich

W tym roku spotkamy się nieco wcześniej, bo już 26 stycznia. Dziesiątki tysięcy odwiedzających przemierzać będą 18 monachijskich hal, przyglądając się nowym produktom i technologiom, nawiązując nowe kontakty biznesowe, prowadząc negocjacje i dobijając targu. To największe w Europie wydarzenie, zarówno dla branży sportowej, jak i outdoorowej, odbędzie się już po raz pięćdziesiąty.

Z biegiem lat targi ewoluowały (przeczytacie o tym w materiale na stronie 20). Organizatorzy, oprócz tworzenia przestrzeni biznesowej, kładą coraz większy nacisk na kwestie edukacyjne, obserwację rynku oraz pomoc uczestnikom rynku w śledzeniu trendów. Działania ISPO odzwierciedlają przemiany społeczno-gospodarcze rozwiniętych krajów świata w ujęciu globalnym, bo coraz bardziej „globalny” – podobny, niezależnie od kraju, w którym mieszka – staje się nasz klient. W tym roku organizatorzy ujęli główne nurty targowe w trzech hasłach.

BE RESPONSIBLE

Sport, a także zawierający się w nim „outdoor”, oferuje nowe spojrzenie na świat. Coraz częściej zwracamy uwagę na zrównoważony rozwój i świadomy konsumpcjonizm. To niezmiennie ważne tematy, które ściśle dotyczą naszej branży. Podczas ISPO Munich 2020 kwestie te poruszane będą przede wszystkim w tzw. Focus Areas: Sustainability Hub, ISPO Textrends Hub.

BE ACTIVE

W czasach przebodźcowania, pośpiechu i stresu aktywność fizyczna staje się ważnym antidotum na wiele problemów psychofizycznych. Dostrzegają to organizatorzy targów ISPO, którzy chcą nie tylko promować sport i zdrowy tryb życia, ale również dotrzeć do konkretnych, najbardziej tego potrzebujących grup społecznych. O promocji sportu jako lekarstwa dla mas dowiemy się m.in. w następujących „Focus Areas”: Body & Mind, Outdoor Snow & Safety Summit, ES_COM Electron- ic Sports Competition & UNILEAGE eFootball.

BE CREATIVE

Nieustannie poszukujemy nowych pomysłów, które pozwolą rozwinąć biznes, dotrzeć do nowych grup docelowych. Po raz kolejny z pomocą przychodzą nam organizatorzy ISPO, którzy w ramach ISPO Academy (Entrance West, codziennie od 10:00 do 18:00) pokazywać będą, w jaki sposób nowoczesne technologie, kooperacja pomiędzy markami i konsolidacja różnych branż wpływa na szeroko pojęty rozwój. Naszą kreatywność pobudzać będą również: ISPO Brandnew, ISPO Award, ISPO Textrends Microfactory, ISPO Masterclass, Women’s Performance Tech Exhibition, Kai Stuht Photoaction, Shoe Village, Urban Lab, ISPO Job Market and Blogger & Influencer Lounge.

Outdoor na ISPO

18 hal targowych i łączna powierzchnia wystawiennicza 200 tys. m2 to bardzo dużo. Jednak przedstawicieli naszej branży interesować będzie głównie jeden z ośmiu segmentów, na które już tradycyjnie podzielona jest przestrzeń targowa – Outdoor.

W halach od A1 do A5 znajdziemy szerokie spektrum produktów, prezentowanych przez marki z całego świata. Obok sprzętu i odzieży zimowych producenci wystawią akcesoria turystyczne, sprzęt wspinaczkowy, a także sprzęt wodny, taki jak deski SUP, rafty oraz kajaki. Oprócz stoisk liderów rynku warto odwiedzić również:

  • Wool Street (Hall A2) — wełna: od surowca do gotowego produktu.
  • ISPO Job Market Wall (Hall A3/A4) — ciekawe oferty pracy w branży zebrane w jednym miejscu.
  • Outdoor & Travel, Watersports (Hall A4) — dodatkowa przestrzeń, w której marki związane z outdoorem, podróżami i sportami wodnymi prezentować będą swoje produkty.
  • Shoe Village (Hall A5) — przegląd modeli i technologii, trendów i stylów projektowania, świat butów, skarpetek i odpowiednio dobranych akcesoriów.

***

Więcej informacji na temat targów ISPO Munich 2020 znajdziecie w artykułach:

Redakcja / materiały ISPO

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0