DIADORA i MM Sport podpisali umowę w zakresie dystrybucji na rynku polskim kolekcji sportowej i lifestylowej włoskiej marki.
Marka DIADORA kreuje istotną historię sportu od ponad 70 lat. Siedziba marki to Caerano di San Marco we Włoszech – serce słynnej dzielnicy obuwniczej Montebelluna, która na całym świecie jest synonimem profesjonalnie, jakościowo wykonanego obuwia sportowego. Montebelluna to kolebka autentycznych marek cechujących się wysoką jakością oraz dbałością o detale.
DIADORA jest brandem, który wyróżnia się ogromną wiedzą w zakresie projektowania i rozwoju obuwia sportowego. Niekwestionowana jakość, ciągłe poszukiwania oraz indywidualny styl to kluczowe wartości zarówno sportowych jak i lifestylowych kolekcji marki. DIADORA obecna jest w ponad 60 krajach na całym świecie i nadal się rozwija dzięki szerokiej gamie nowoczesnych produktów, w tym linii sportowych – ACTIVE (szczególnie dedykowanych do takich sportów jak bieganie, piłka nożna i tenis) a także kolekcji modowych i lifestylowych reprezentowanych przez linię HERITAGE. Uzupełnieniem tych 2 linii jest SPORTSWEAR – kolekcja najmocniej zorientowana na streetwear.
MM Sport działa na rynku dystrybucji obuwia i odzieży od 1995 roku. W tym czasie wprowadza i rozwija w Polsce różne marki z kategorii sport i outdoor. Przez 25 lat budowania firmy, portfolio dystrybuowanych brandów poszerzyło się o nowe, zwykle przełomowe dla branży.
„Polska stanowi strategiczny rynek dla dalszego rozwoju marki DIADORA. MM Sport jest idealnym partnerem dla rozwoju naszego biznesu dzięki znajomości polskiego rynku obuwia i odzieży sportowej”, oświadczył Enrico Moretti Polegato, Prezes Diadora S.P.A.
Maciej Maciantowicz – Prezes i Właściciel MM Sport „Jesteśmy dumni z faktu, że DIADORA wybrała MM Sport na swojego przedstawiciela w Polsce. Widzimy w tej marce ogromny potencjał. Polski Klient zasługuje na produkt bardzo dobrej jakości. DIADORA to marka znana z kultowych modeli, które mają długą tradycję i autentyczny włoski smak.”
Od wiosny 2020 r. marka DIADORA będzie dostępna na polskim rynku w wybranych sklepach multibrandowych oraz w czołowych konceptach sneakerowych.
Informacja prasowa MM Sport
KOMENTARZE