HomeRynek outdoor

„Nie pozwolę ci się zamknąć” – kampania KIG

Krajowa Izba Gospodarcza rozpoczęła akcję , której celem jest wsparcie przedsiębiorców poprzez nakłonienie do przekazywania zaliczek lokalnym firmom na poczet przyszłych zamówień i usług.

fot. KIG

Kampania jest rodzajem apelu, mającego na celu wparcie punktów usługowo-handlowych, które dotkliwie odczuwają skutki kryzysu. Dotyczy to wszystkich: od lokalów gastronomicznych, przez salony fryzjerskie, po lokalne sklepy. Podobny mechanizm może sprawdzić się (choć prawdopodobnie w ograniczonym stopniu) również w naszej branży. Podstawą jest tutaj jednak zaufanie i lojalność klientów wobec przedsiębiorców. Postępując w myśl sugerowanej zasady klienci powinni wpłacać zaliczki na usługi i zamówienia, które zostaną zrealizowane po oficjalnym zniesieniu ograniczeń związanych z epidemią.

W skrócie ten mechanizm mógłby działać w następujący sposób:

  1. Kontaktujesz się z firmą, którą chcesz wesprzeć,
  2. Zamawiasz usługę/towar, za który chcesz zapłacić już teraz,
  3. Ustalasz, jak możesz przekazać zaliczkę,
  4. Indywidualnie określasz zasady realizacji usługi/zamówienia w przyszłości,
  5. Wpłacasz zaliczkę, która jest dokumentowana fakturą lub paragonem z kasy fiskalnej.

fot. KIG

W naszej branży w najtrudniejszej sytuacji znajdują się ścianki wspinaczkowe i inne podmioty świadczące usługi. Z dużymi problemami borykają się również lokalne sklepy specjalistyczne, szczególnie te, które nie mają dobrze rozwiniętej sprzedaży internetowej.

Oba tematy naświetlimy na łamach 4outdoor.pl już wkrótce.

Więcej informacji (regulamin, plakat, grafiki do wykorzystania) na temat kampanii „Nie pozwolę ci się zamknąć” znajdziecie na stronie KIG:

Michał Gurgul
źródło: kig.pl, dlahandlu.pl

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0