HomeRynek outdoor

Wsparcie dla sportowych sklepów detalicznych: Dynafit rusza z międzynarodową akcją 

„Run for your local dealer” – oto hasło przewodnie unikalnej kampanii DYNAFIT startującej już 20 maja 2020. Celem akcji jest wsparcie handlu detalicznego w czasach kryzysu i zwiększenie sprzedaży w lokalnych sklepach.

20 maja 2020 startuje kampania „RUN FOR YOUR LOCAL DEALER” (fot. Dynafit)

Specjalizująca się w górskich sportach wytrzymałościowych marka DYNAFIT przygotowała 10 000 wyjątkowych technicznych chust wielofunkcyjnych, które za darmo przekaże swoim partnerom detalicznym. W ten sposób zyskają oni ekskluzywny prezent dla tych klientów, którzy dokonają zakupu produktów DYNAFIT o wartości przynajmniej 100 Euro (w Polsce – 400 zł). Podarunek ma zachęcić użytkowników do zakupów w lokalnych sklepach zarówno online, jak i offline. Najwyższej jakości funkcjonalne kominy DYNAFIT produkowane są we Włoszech i dostępne w regularnej ofercie marki w sugerowanej cenie detalicznej 99,90 zł. Jest to praktyczny sportowy dodatek, który z powodzeniem sprawdzi się również jako codzienny element garderoby zakrywający nos i usta i tym samym spełniający obecne wymogi bezpieczeństwa w sklepach w wielu państwach. Na potrzeby kampanii DYNAFIT stworzył limitowaną wersję chusty z dedykowaną grafiką #RunLocal, dzięki której sportowcy jasno pokażą, że wspierają swojego lokalnego sprzedawcę. #RunLocal – #ShopLocal!

Kampania to ukłon w stronę partnerów detalicznych marki na całym świecie, którzy na codzień prowadzą sprzedaż produktów DYNAFIT online i offline, a obecnie zmagają się z efektami kryzysu wywołanego przez epidemię koronawirusa. Oprócz wsparcia w postaci prezentów dla klientów końcowych DYNAFIT zaplanował także całkowite zamknięcie swojego sklepu online na tydzień od 20 do 27 maja w myśl hasła #RunLocal – #ShopLocal. W ten sposób marka nie tylko przekierowuje ruch na lokalne kanały sprzedaży, ale także wysyła jasny komunikat do swoich wieloletnich partnerów w dowód ściśłej współpracy w tym wymagającym okresie. Dyrektor DYNAFIT Benedikt Böhm:

Kryzys wywołany przez koronawirus to ogromne wyzwanie dla nas wszystkich. Wierzymy, że wspólnie uda nam się go przetrwać. Niestety uderzył on szczególnie mocno w naszych partnerów na rynku sportowego handlu detalicznego. Dlatego w każdy możliwy dla nas sposób pragniemy wspierać ich w zachęcaniu klientów do ponownej aktywności zarówno fizycznej, jak i zakupowej. Koniec końców łączy nas nie tylko biznes, ale też pasja do sportów górskich, która dodaje nam sił w trudnych czasach i która pomoże nam w powrocie do normalności.

20 maja 2020 startuje kampania „RUN FOR YOUR LOCAL DEALER” (fot. Dynafit)

Swoje zaangażowanie w kampanię „Run for your local dealer” zadeklarowało już wielu zawodników i ambasadorów DYNAFIT – będą oni promować akcję głównie w mediach społecznościowych. „Run for your local dealer” to nie jedyne podjęte przez markę działanie mające na celu wsparcie handlu detalicznego w branży sportowej. Ekspert spod znaku śnieżnej pantery podjął też decyzję o przeniesieniu 80% kolekcji Lato 2020 na sezon Lato 2021. Pomoże to sprzedawcom utrzymać stabilną marżę i zapobiegnie dewaluacji towaru.

Nowe produkty DYNAFIT na przyszłoroczny sezon letni zostaną zaprezentowane 20 maja 2020 roku (start 17:00 CEST) podczas Konwencji Oberalp, która w tym roku po raz pierwszy odbędzie się całkowicie online! Więcej na ten temat przeczytacie tutaj:

Informacja prasowa

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0