HomeNowości z rynkuEkologia / Zrównoważony rozwój

Polish Outdoor Group animuje akcję promującą rodzinne wyjazdy w plener – Dzieci blisko natury

Powrót do normalności nie oznacza, że tegoroczne wakacje będą takie jak zawsze. Wciąż obowiązujące ograniczenia w podróżowaniu i niepewność związana z epidemią powoduje, że wielu Polaków myśli o lokalnych wyjazdach. Jednak przepełnione popularne kierunku turystyczne, trudności z rezerwacjami dają okazje do nieszablonowych wakacji. Polish Outdoor Group postanowiło wskazać alternatywę – rodzinne wyjazdy pod namiot w różne, a co najważniejsze najmniej zatłoczone, rejony Polski. Mikrowyprawy, radość z bliskości natury, nauka odpowiedzialnej turystyki oraz outdoorowe aktywności dla całej rodziny to świat Poli i Piotrka Pogodnych – bohaterów akcji „Dzieci blisko natury”.

Akcja już wystartowała! W planach na całe wakacje 10 opowiadań i słuchowisk z mądrym, edukacyjnym przekazem i przyrodą w tle, publikowanych co tydzień w piątek. Organizatorzy mają zamiar wciągnąć czytelników do zabawy i zaprosić ich do współtworzenia kolejnych przygód Poli i Piotrka. Każdemu opowiadaniu będą towarzyszyły propozycje wakacyjnych zabaw dla całej rodziny i konkurs z nagrodami (turystyczne akcesoria).

Promowane posty anonsujące kolejne przygody i konkursy będą pojawiać się na Facebooku. Została również stworzona strona akcji – dziecibliskonatury.pl. Autorką tekstów opowiadań jest Katarzyna Puchalska, za projekt i wykonanie laleczek odpowiada studio Zręczne Ludki, z kolei zdjęcia laleczek w plenerze realizuje Katarzyna Suśniak.

https://www.facebook.com/polishoutdoorgroup/photos/a.270677569805416/1339180079621821/

Wstępny etap akcji wspiera Polish Outdoor Group ale mamy nadzieję, że przypadnie ona do gustu firmom z naszej branży i niedługo grono partnerów inicjatywy znacznie się powiększy!

Informacja prasowa POG

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0