Category: Ekologia / Zrównoważony rozwój
Ta sama dusza, nowa historia! 8a.pl wprowadza własne produkty upcyclingowe
W 8a.pl poreklamacyjne namioty, śpiwory czy kurtki otrzymują nowe życia. W duchu zrównoważonego rozwoju, marka stworzyła limitowaną kolekcję produktów [...]
Outdoor industry collaboration builds capacity to reduce environmental impact of single use plastic packaging
The European Outdoor Group (EOG) has announced details of the next phase in one of its key sustainability initiatives. Led by the EOG and delivered in [...]
GOZ – naturalny wymiar biznesu. W 100% dofinansowywany program dla firm
Zapraszamy firmy z branży outdoorowej, sportowej i pokrewnych. Trwa nabór do programu szkoleniowo-doradczego, który ma na celu pomóc polskim przedsięb [...]

Czym jest GOZ i czy może się opłacać?
Zadane w tytule pytanie coraz częściej nurtuje przedsiębiorców, również w branży outdoorowej. Skupiając się najpierw na pierwszej jego części, postara [...]
Można iść samemu, ale jak chcesz zajść dalej, to idź w grupie. Dotyczy to pracy w outdoorze, Patagonii, lecz również ogólnie życia codziennego – rozmowa z Justyną Filipek (Blue Arrow)
Patagonia to bez wątpienia marka angażująca się na rzecz ochrony klimatu i odpowiedzialności społecznej – od zrównoważonego podejścia do produkcji, pr [...]
Chmura odpadów, czyli ekologia cyfrowa
Większość z nas, słysząc hasło „ekologia”, ma mieszane uczucia. Mnogość i różnorodność informacji, które do nas docierają, wzajemnie wykluczające się [...]
It’s Great Out There Coalition: Projects in eight countries awarded funding to get young people active in the outdoors
Grassroots projects from eight different countries have been awarded funding that will help get young people active in the outdoors. The It’s Great Ou [...]
III Edycja Konkursu na projekt użytkowy Majesty Skis Re//Defined
W świecie, gdzie użyte przedmioty, są najczęściej po prostu wyrzucane, zanika granica odpowiedzialności zarówno producenta jak i konsumenta za produkt [...]
Fjällräven najbardziej zrównoważoną marką piąty rok z rzędu
Fjällräven został uznany w swojej kategorii za najbardziej zrównoważona markę w Szwecji, w ramach największego w Europie badania dotyczącego zrównoważ [...]
EOG: Race to zero vote result
We are delighted to announce that members of the European Outdoor Group (EOG) have voted decisively to make committing to a Race To Zero initiative by [...]