Pomimo pandemii i burzliwej sytuacji w naszym kraju, wydaliśmy 57. numer 4outdoor Biznes.
Pandemia utrudnia działanie firm na wielu poziomach, sytuacja zmienia się bardzo dynamicznie i trudno jest jakkolwiek przewidzieć co czycha za rogiem.
Kolejny lockdown – chyba wszyscy liczyliśmy po cichu, że do tego nie dojdzie. A jednak. Niestety rzeczy niewyobrażalne rok temu dzisiaj stają się naszą rzeczywistością. Gdyby ktoś nam powiedział podczas ostatnich targów w Monachium, że w przyszłości czas będziemy mierzyć w lockdownach (pierwszy, drugi, trzeci…), prawdopodobnie byśmy nie rozumieli o czym mówi. Dzisiaj takie wizje to nie science -fiction. Niestety.
Na szczęście ludzie posiadają umiejętność przystosowywania się do warunków. Żyjemy w nowej rzeczywistości i może nie jest łatwo, ale cały czas kombinujemy i stawiamy czoło nowym wyzwaniom. Dotyczy to pandemii i naszej branży, dotyczy również magazynu 4outdoor.
W najnowszym numerze znajdziecie sporo materiałów dotyczących obecnej sytuacji. Postaraliśmy się zestawić w jednym miejscu relacje, opinie i przypuszczenia reprezentantów branży z różnych stron. Na łamach jesiennego numeru czasopisma głos zabrali m.in. Marcin Felińczak (Skalnik), Łukasz Tyrol (Decathlon), Jarosław Daniel (Oberalp), Janusz Borowiec (Majesty), Arkadiusz Walus (SnowExpo, BikeExpo), Wojtek Jeger (Sklep Biegacza), Arkadiusz Majewski (Red Bird).
Mamy nadzieję, że w tych trudnych czasach, w których nie ma okazji by spotkać się w branżowym środowisku, nie zapomnimy o sobie nawzajem, że będziemy w stanie sobie pomagać, dzielić się wiedzą i doświadczeniami. Pamiętajcie, że 4outdoor jest platformą, z której skorzystać może każdy z Was.
W najnowszym numerze
- Targi ISPO Munich 2021 – jedynie w formacie online
- Helly Hansen prezentuje innowacyjną technologię LIFA INFINITY PRO™
- BatHolds – chwyty wspinaczkowe ze Śląska
- Dzieci z dostępem do zieleni w miastach mają wyższe IQ
- INTERSPORT: II kwartał roku obrotowego 2020/2021
- Barometr rynku – wrzesień na niewielkim plusie
- „Dzieci blisko natury” – wakacyjna akcja społeczna zainicjowana przez Stowarzyszenie Polish Outdoor Group będzie kontynuowana
- Obserwujemy wzrost zainteresowania outdoorem – rozmowa z Łukaszem Tyrolem, dyrektorem sportów turystycznych marki Decathlon
- Przeszliśmy przez kryzys bez szwanku – rozmowa z Marcinem Felińczakiem, dyrektorem handlowym w Skalniku
- Pandemia w sukurs branży outdoor?
- Zima 2020/2021. Sezon nieprzewidywalny?
- Muurikka Outdoor Smoker Retro – kompaktowa wędzarnia, którą możesz zabrać na biwak
- Zestawy skitourowe Dynafit „Seven Summits”
- Buty skitourowe 2020/2021 – przegląd oferty
- TEST: Hoka One One Speedgoat 4 GTX w terenie
- Czy marki ekologiczne lepiej radzą sobie z koronakryzysem?
- Taiwan Textile Federation z wizytą online w Polsce
- Wszystko co najważniejsze – felieton Arkadiusza Majewskiego
***
4outdoor Biznes to jedyne czasopismo polskiej branży outdoor, skierowane do specjalistów zajmujących się produkcją, dystrybucją i sprzedażą sprzętu outdoorowego. Magazyn dostarczamy bezpośrednio na biurka przedstawicieli branży w całej Polsce. Jeśli nie ma cię na naszej liście lub chciałbyś zamieścić w kolejnym numerze swój komunikat, skontaktuj się z nami pod adresem wskazanym w zakładce „Redakcja”.
Red.
KOMENTARZE