Amsterdam, 20 maja. Przedstawiciele europejskich firm dystrybucyjnych amerykańskiej marki KEEN w końcu razem, widzą się na żywo i rozmawiają bez użycia kamerek internetowych, po raz pierwszy od 2 lat.
Dla KEEN jako firmy rodzinnej bardzo ważne jest budowanie relacji i więzi z współpracownikami. Podczas zorganizowanego w Holenderskim Amsterdamie spotkania oprócz przedstawienia planów marki, firma wyróżniła partnerów, z którymi współpracują od ponad 15 lat.
Polski dystrybutor produktów KEEN, firma MMSPORT oraz Prezes Maciek Maciantowicz otrzymali wyróżnienia jako długoletni partnerzy marki. Nagrodzeni zostali również dystrybutorzy z Czech, Hiszpanii, Anglii oraz dwie firmy z Niemiec.
Marka KEEN słynie z udzielania pomocy i wspierania potrzebujących. Nie było inaczej po wybuchu wojny w Ukrainie, kiedy marka ponownie nie została obojętna i od razu przystąpiła do działań. Firma zaplanowała wsparcie w wysokości 50 tysięcy euro na cele charytatywne i wsparcie uchodźców. Podczas spotkania w Amsterdamie przedstawiciele marki ponownie zaakcentowali, że sprzeciwiają się agresji i wspierają Ukrainę. Na scenę został zaproszony Petra – przedstawiciel firmy dystrybucyjnej z Ukrainy, dla którego KEEN przygotował specjalną torbę własnej sub marki Chrome w kolorach flagi Ukrainy z napisem „NO WAR”. Był to bez wątpienia poruszający moment, wszyscy obecni wspierali Petro, który nie mógł powstrzymać wzruszenia.
KEEN przedstawił również swoje plany, dotyczące kampanii z okazji 20-lecia istnienia marki pod hasłem NEVER NOT ORIGINAL, która ujrzy światło dzienne już w przyszłym roku. Czekamy zatem na odsłonę kampanii w Polsce, gdzie produkty KEEN dotychczas zdobyły już 3 złote medale za design podczas Targów oraz wiele wyróżnień.
Informacja prasowa
KOMENTARZE