HomeRynek outdoorSklepy outdoorowe

Mammut rośnie w siłę. Nowy sklep sieci debiutuje w Poznaniu

Popularna na całym świecie marka outdoorowa otworzyła swój pierwszy salon w Wielkopolsce. Nowy sklep jest już dziewiątym należącym do sieci w Polsce, a zarazem drugim, który działa w nowym koncepcie.

Nowy salon firmowy marki Mammut - poznańska starówka przy ul. Paderewskiego 6 (fot. Uni-Sport)

Nowy salon firmowy marki Mammut – poznańska starówka przy ul. Paderewskiego 6 (fot. Uni-Sport)

Debiut kultowej marki w Poznaniu

Uni-Sport, dystrybutor marki Mammut w Polsce, konsekwentnie inwestuje w rozwój sieci sklepów stacjonarnych. Teraz do tego grona dołączył salon ulokowany na poznańskiej starówce przy ul. Paderewskiego 6, który liczy 155 m kw. powierzchni. Ten jest już dostępny dla kupujących.

– Marka Mammut, obecna na 40 rynkach na całym w świecie, dynamicznie rozwija się także w Polsce. Nowa inwestycja w samym sercu Poznania, jednym z najprężniej rozwijających się miast w kraju, o niezwykle atrakcyjnym potencjale biznesowym i lokalizacji, była w naszych planach już od dawna. To naturalny krok do umocnienia pozycji lidera w branży outdoorowej, a także odpowiedź na potrzeby klientów z Wielkopolski, którzy od tej pory będą mieli dostęp do najwyższej jakości produktów tej międzynarodowej marki – komentuje Łukasz Napierała, dyrektor Sklepów Firmowych Mammut w firmie Uni-Sport.

W ofercie sklepu znajdzie się szeroki wybór m.in. odzieży, obuwia i akcesoriów, a także sprzętu wspinaczkowego, narciarskiego, snowboardowego, do ratownictwa lawinowego oraz prac wysokościowych. Jest to już 9. placówka marki w Polsce, a także drugi sklep Mammuta w kraju, który funkcjonuje w nowym koncepcie handlowym.

Jest to już 9. placówka marki w Polsce, a także drugi sklep Mammuta w kraju, który funkcjonuje w nowym koncepcie handlowym (fot. Uni-Sport)

Jest to już 9. placówka marki w Polsce, a także drugi sklep Mammuta w kraju, który funkcjonuje w nowym koncepcie handlowym (fot. Uni-Sport)

– Salon w Poznaniu działa zgodnie z najnowszymi standardami sieci Mammut, jest spójny z jej obecną identyfikacją wizualną, a także duchem marki. Zmodernizowane wnętrza, o większym metrażu i pełne niestandardowych rozwiązań, niosą wiele udogodnień dla klientów – mówi przedstawiciel Uni-Sport.

W czym odzwierciedla się nowy koncept? Podobnie, jak w innych sklepach zaadaptowanych do tego modelu, na kupujących czeka większa, bardziej komfortowa przestrzeń zakupowa oraz zmiany w jej aranżacji m.in. czytelniejszy podział stref i aktywności oraz ekspozycja towaru w standardzie premium. Uwagę zwraca również wystrój – pełen nowoczesnych komponentów, a zarazem nawiązujący do alpejskich tradycji marki, w tym dedykowane meble.

Uwagę zwraca również wystrój salonu Mammuta – pełen nowoczesnych komponentów, a zarazem nawiązujący do alpejskich tradycji marki, w tym dedykowane meble (fot. Uni-Sport)

W odświeżonej formule działa również placówka w krakowskiej Galerii Kazimierz, która pod koniec 2022 roku została rozbudowana i poddana gruntownemu remodelingowi. Aktualnie metamorfozę przechodzą także salony we Wrocławiu i Sosnowcu, które w nowym kształcie zaprezentują się kolejno pod koniec czerwca i lipca br.

9 sklepów w największych miastach Polski. Kolejne na horyzoncie

Sklep w Poznaniu jest już 9. w Polsce salonem firmowym szwajcarskiej marki, z czego sześć działa w galeriach handlowych oraz outletach (Warszawa, Kraków, Gdańsk, Wrocław, Katowice, Sosnowiec, Piaseczno), a dwa na ulicach handlowych (Katowice oraz Warszawa). Pełen asortyment dostępny jest także w sklepie online. Na tym nie koniec.

– Ostatnie, a także najbliższe miesiące, to okres owocnych zmian. Otwieramy i modernizujemy kolejne placówki, poszerzyliśmy grono ambasadorów teamu Mammuta w Polsce o kolejne gwiazdy sportu, ale także rozwijamy nasze kanały e-commerce, inwestujemy w nowe magazyny i usprawniamy logistykę. Przed nami jeszcze wiele ekscytujących wyzwań, ale o tym wkrótce –informuje Łukasz Napierała.

Źródło: Uni-Sport sp. z o.o.

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0