HomeRynek outdoor

Strategiczna restrukturyzacja sieci sprzedaży The North Face® EMEA

The North Face®, jeden z największych na świecie producentów zaawansowanej technologicznie odzieży outdoorowej, butów sportowych oraz sprzętu turystycznego przedstawił nową strategię sprzedaży na 2010 rok, której efektem jest natychmiastowa restrukturyzacja sieci sprzedaży w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce.

The North Face, logo

Region, który dotychczas funkcjonował jako całość, został podzielony na cztery makroregiony: Europa Północa, Europa Centralna, Europa Południowa oraz oddzielny region łączący Dystrybutorów oraz VF Subs.

Kontynuując tradycję marki opartą o rekrutację wewnętrzną oraz promocję najbardziej doświadczonych pracowników organizacji, obecny Country Manager Wielkiej Brytanii i Irlandii, Andrew BARKER, awansuje na nowe stanowisko Area Manager Europa Północa, podczas gdy Alex BEASLEY obejmie stanowisko Country Sales Managera Wielkiej Brytanii i Iralndii. W rejonie tym znalazły się także Skandynawia zarządzana przez Daniela LARSSONA, Country Managera Nordic Region oraz kraje Beneluxu zarządzane przez Jan VAN HOOFA.

W celu dalszego wzmacniania pozycji marki w Europie Centralnej Udo HEYDER, dotychczasowy Country Manager Niemiec, Austrii i Szwajcarii objął stanowisko Area Managera Central Europe. Na stanowisku Country Sales Managera w Niemczech zastąpi go długoletni pracownik The North Face® Michael AUSTERMUEHLE. W strukturę regionu centralnego została włączona także Polska, gdzie oddziałem The North Face® zarządza Michał SOJKA. Do regionu należą także Zoltan FAISZTL, Sales Manager na Węgrzech oraz – odpowiedzialny za Czechy i Słowację -Rotislav POSKER. Heyder będzie nadal odpowiedzialny za markę w Austrii i Szwajcarii.

Country Manager Włoch – Andrea DE LAUSO, Country Sales Manager we Francji – Pierre Comte oraz Country Manager Hiszpanii i Andory – Oscar BEL, będą nadal raportować do Dyrektora Sprzedaży The North Face® EMEA.

Nowe stanowisko Area Manager Distributors and VF Subs obejmie Erica ZAMBON. Strategiczna decyzja o stworzeniu tego stanowiska ma zapewnić wielu dystrybutorom marki oraz przedstawicielom z Rosji oraz pozostałych krajów z Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki zarządzanie sprzedażą w ich krajach.

Marta Lesiewska
Snow PR

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0