HomeSklepy outdoorowe

Pierwszy taki Intersport w Polsce! Atrium Promenada uzupełnia ofertę sportową o największy salon w stolicy

W galerii handlowej Atrium Promenada na warszawskiej Pradze otworzył się pierwszy w Polsce dwupoziomowy salon marki Intersport! Jest to zupełnie nowy, innowacyjny koncept marki, oferującej szeroką ofertę odzieży i akcesoriów sportowych, także tych z wyższej półki. Intersport w Promenadzie to również odpowiedź na zapotrzebowania klientów zainteresowanych zaawansowanymi technologicznie produktami.

Atrium Promenada uzupełnia ofertę o największy salon sportowy w stolicy (fot. mat. prasowe)

Dzięki gruntownej modernizacji praska galeria należąca do firmy Atrium Poland Real Estate przyciąga coraz więcej nowych najemców, zwłaszcza tych z asortymentem premium, a także dobrze rozpoznawalne marki debiutujące na rynku z kolejnymi nowatorskimi konceptami. Nie tak dawno byliśmy świadkami otwarcia w Atrium Promenada chociażby pierwszego w stolicy salonu BOSS w nowym koncepcie tej marki – Pre BOSSed. W ostatni piątek do portfolio praskiego centrum handlowego dołączył Intersport, otwierając pierwszy w Polsce dwupoziomowy sklep w formacie 2.0. 

Sklepy Intersport są dobrze zadomowione na polskim rynku, firma z powodzeniem zajmuje się sprzedażą detalicznych artykułów turystycznych i sportowych. Po raz pierwszy jednak w naszym kraju powstał salon zmodernizowany w myśl globalnego hasła: „The Heart of Sport”, które ma motywować konsumentów do podejmowania różnorodnych aktywności. INTERSPORT 2.0 w Atrium Promenada to sklep dwupoziomowy, o łącznej powierzchni ok. 1 600 m2 i nowoczesnym designie. Celem ułatwienia klientom poruszania się po lokalu, został on podzielony na strefy.

Atrium Promenada uzupełnia ofertę o największy salon sportowy w stolicy (fot. mat. prasowe)

Mówi Anna Tana, Leasing Director Atrium Poland Real Estate:

Zarówno wystrój nowego, zmodernizowanego wnętrza naszej galerii, jej dogodna lokalizacja, jak i zróżnicowane portfolio najemców, czynią z Promenady miejsce idealne do testowania nowatorskich konceptów. Intersport nie tylko uzupełni ofertę sportową centrum, na którą składają się brandy 4F, Under Armour, New Balance, Sizeer czy Strefa Mocy, ale będzie stanowić całkiem świeżą propozycję dla aktywnych klientów, jednocześnie przykładających dużą wagę do jakości i zaawansowania technologicznego produktów. Asortyment Intersport jest dedykowany miłośnikom wielu sportowych dyscyplin i aktywności. W naszym centrum swoją siedzibę ma także klub fitness Zdrofit oraz szkoła tańca dla dzieci Egurrola Dance Kids. Jesteśmy zatem przekonani, że obecność nowego salonu spotka się z ogromnym zainteresowaniem naszych klientów.

Atrium Promenada uzupełnia ofertę o największy salon sportowy w stolicy (fot. mat. prasowe)

Dwupoziomowy salon INTERSPORT 2.0 w Atrium Promenada znajduje się na poziomie 0, przy wejściu od strony ul. Ostrobramskiej. 

Więcej informacji na stronach:

Atrium Promenada uzupełnia ofertę o największy salon sportowy w stolicy (fot. mat. prasowe)

***

Atrium Promenada

Atrium Promenada z powierzchnią 63 tys. mkw. jest jednym z największych centrów handlowych w Polsce oraz modową wizytówką prawobrzeżnej części stolicy. Budynek centrum, położony w samym sercu warszawskiej Pragi-Południe, swoim wyglądem nawiązuje do koncepcji Grand Magasin, znanej z najlepszych galerii handlowych Londynu czy Paryża.

Portfolio centrum handlowego tworzą największe światowe brandy. Goście centrum znajdą tutaj tak prestiżowe marki, jak: Calvin Klein Jeans, Guess, Tous, Zara, Vistula, Bytom, Max Mara Weekend, LIU JO, Marella, Olsen, Tru Trussardi, Pandora, Apart, W. Kruk, Sephora, Douglas, iSpot czy Rosenthal. To właśnie tutaj swój flagowy salon otworzyła sieć H&M oraz TK Maxx. Klienci centrum mogą również zrobić zakupy w najnowocześniejszym hipermarkecie Carrefour PRO z bogatą ofertą produktów premium. W obiekcie mieści się także przychodnia centrum medycznego Enel-Med, salon Amari SPA, klub Zdrofit i 13-salowe kino Cinema City. Do dyspozycji klientów jest również nowoczesny food court Republika Smaku z bogatą ofertą popularnych konceptów restauracyjnych serwujących zróżnicowane, starannie dobrane menu z różnych stron świata.

Piąty Wymiar

Atrium Promenada to również miejsce spotkań i rozwoju, przyjazne rodzinom z dziećmi i seniorom. Piąty Wymiar mieszczący się na drugim piętrze galerii, to unikatowa przestrzeń powstała z myślą o aktywnościach skierowanych do lokalnej społeczności. We współpracy z organizacjami społecznymi, lokalnymi firmami oraz pasjonatami różnych dziedzin organizowane są w niej zajęcia i warsztaty, wspólne sąsiedzkie przedsięwzięcia, które wspierają rozwój, rozbudzają zainteresowania oraz zwiększają świadomość kulturalną, artystyczną i naukową wśród dzieci i dorosłych. Więcej informacji: www.piatywymiar.promenada.com.

Atrium European Real Estate Limited

Atrium jest częścią G City oraz właścicielem, zarządcą i deweloperem nieruchomości handlowych i mieszkaniowych na wynajem w Europie Środkowej. Atrium specjalizuje się w centrach  handlowych  z szeroką ofertą gastronomiczną, modową i rozrywkową, położonych  w najlepszych miejskich lokalizacjach, w szczególności koncentrując się na  Warszawie i Pradze. Rozwój portfela nieruchomości handlowych Atrium opiera się na proaktywnych działaniach asset management, w zgodzie z motto „retail is detail”. 

Obecnie portfolio Atrium obejmuje 24 generujące przychody aktywa (w tym jedna nieruchomość mieszkaniowa na wynajem) o łącznej wartości rynkowej 2,4 mld euro i całkowitej powierzchni najmu brutto (GLA) ponad 728 000 mkwo łącznej wartości rynkowej 2,4 mld euro i całkowitej powierzchni najmu brutto (GLA) ponad 740 000 mkw.

Informacja prasowa

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0