Category: Rynek outdoor

Himalajska kolekcja Alpinusa
Marka Alpinus przygotowała unikatową kolekcję na potrzeby przedsięwzięć ALPINUS EXPEDITION TEAM - kolekcję himalajską. W projektowaniu sprzętu brali [...]

Berghaus ma nowego dystrybutora
O rynku outdoorowym w Polsce i dystrybucji uznanej marki Berghaus przez firmę Fordex rozmawiamy z Product Managerem firmy, Michałem Bobrowskim.
[...]

Nowe marki Pakera – Eider i Grifone
Paker to uznana marka wśród polskich dystrybutorów, działająca na rynku outdoorowym już od 1991 roku. O najnowszych planach firmy w rozmowie z 4outd [...]

Ekspansja 4F Sport Performance – wywiad
W ostatnim czasie bardzo mocno zaznaczyła swoją obecność firma 4F Sport Performance. To efekt wielkiej akcji promocyjnej przygotowywanej przez agencję [...]

Promocyjne plany Salewa Polska
W związku z umiarkowanie optymistycznymi prognozami na zimę 2008/2009, firma podjęła ważną strategiczną decyzję o doinwestowaniu następnego sezonu z [...]
Euromark organizuje kompleksowe badania rynku outdoorowego
Euromark Polska S.A. informuje, że 4 stycznia 2008 r. podpisał umowę dotyczącą realizacji kompleksowego projektu badań rynkowych dotyczących polskie [...]
ispo-Lounge na targach Zima-Sport w Kielcach
Z największą przyjemnością pragniemy zaprosić Państwa do ispo-Lounge na targach sportowych ZIMA-SPORT w Kielcach, 21-24.02.2008
[...]

Plany rozwojowe Berghausa związane z firmą Fordex
Na wyłącznego dystrybutora na Polskę marki Berghaus w zakresie odzieży outdoorowej, plecaków, obuwia i akcesoriów wyznaczono firmę Fordex. Dzięki po [...]
Test wspinania.pl. Czołówki – prezentacja produktów
Trudno sobie dziś wyobrazić miłośnika sportów outdoorowych bez latarki
czołowej, czyli popularnej czołówki. Wymyślona i wprowadzona na rynek
przez f [...]

4F Sport Performance i Adam Małysz – pierwsza linia odzieży sygnowana nazwiskiem Mistrza
11. lutego w
Wiśle, firma 4F Sport
Performance - oficjalny partner i sponsor Polskiego Związku Narciarskiego -
zaprezentowała pierwszą kolekcję o [...]