Category: Rynek outdoor
Berghaus ma nowego dystrybutora
O rynku outdoorowym w Polsce i dystrybucji uznanej marki Berghaus przez firmę Fordex rozmawiamy z Product Managerem firmy, Michałem Bobrowskim.
[...]
Nowe marki Pakera – Eider i Grifone
Paker to uznana marka wśród polskich dystrybutorów, działająca na rynku outdoorowym już od 1991 roku. O najnowszych planach firmy w rozmowie z 4outd [...]
Ekspansja 4F Sport Performance – wywiad
W ostatnim czasie bardzo mocno zaznaczyła swoją obecność firma 4F Sport Performance. To efekt wielkiej akcji promocyjnej przygotowywanej przez agencję [...]
Promocyjne plany Salewa Polska
W związku z umiarkowanie optymistycznymi prognozami na zimę 2008/2009, firma podjęła ważną strategiczną decyzję o doinwestowaniu następnego sezonu z [...]
Euromark organizuje kompleksowe badania rynku outdoorowego
Euromark Polska S.A. informuje, że 4 stycznia 2008 r. podpisał umowę dotyczącą realizacji kompleksowego projektu badań rynkowych dotyczących polskie [...]
ispo-Lounge na targach Zima-Sport w Kielcach
Z największą przyjemnością pragniemy zaprosić Państwa do ispo-Lounge na targach sportowych ZIMA-SPORT w Kielcach, 21-24.02.2008
[...]
Plany rozwojowe Berghausa związane z firmą Fordex
Na wyłącznego dystrybutora na Polskę marki Berghaus w zakresie odzieży outdoorowej, plecaków, obuwia i akcesoriów wyznaczono firmę Fordex. Dzięki po [...]
Test wspinania.pl. Czołówki – prezentacja produktów
Trudno sobie dziś wyobrazić miłośnika sportów outdoorowych bez latarki
czołowej, czyli popularnej czołówki. Wymyślona i wprowadzona na rynek
przez f [...]
4F Sport Performance i Adam Małysz – pierwsza linia odzieży sygnowana nazwiskiem Mistrza
11. lutego w
Wiśle, firma 4F Sport
Performance - oficjalny partner i sponsor Polskiego Związku Narciarskiego -
zaprezentowała pierwszą kolekcję o [...]
Euromark na ispo winter 2008
Na tegorocznych targach ispo winter w Monachium rozmawialiśmy z Renatą Blaźniak - Marketing and PR Manager Euromark Polska S.A
[...]