Category: Rynek outdoor
Promocyjne plany Salewa Polska
W związku z umiarkowanie optymistycznymi prognozami na zimę 2008/2009, firma podjęła ważną strategiczną decyzję o doinwestowaniu następnego sezonu z [...]
Euromark organizuje kompleksowe badania rynku outdoorowego
Euromark Polska S.A. informuje, że 4 stycznia 2008 r. podpisał umowę dotyczącą realizacji kompleksowego projektu badań rynkowych dotyczących polskie [...]
ispo-Lounge na targach Zima-Sport w Kielcach
Z największą przyjemnością pragniemy zaprosić Państwa do ispo-Lounge na targach sportowych ZIMA-SPORT w Kielcach, 21-24.02.2008
[...]
Plany rozwojowe Berghausa związane z firmą Fordex
Na wyłącznego dystrybutora na Polskę marki Berghaus w zakresie odzieży outdoorowej, plecaków, obuwia i akcesoriów wyznaczono firmę Fordex. Dzięki po [...]
Test wspinania.pl. Czołówki – prezentacja produktów
Trudno sobie dziś wyobrazić miłośnika sportów outdoorowych bez latarki
czołowej, czyli popularnej czołówki. Wymyślona i wprowadzona na rynek
przez f [...]
4F Sport Performance i Adam Małysz – pierwsza linia odzieży sygnowana nazwiskiem Mistrza
11. lutego w
Wiśle, firma 4F Sport
Performance - oficjalny partner i sponsor Polskiego Związku Narciarskiego -
zaprezentowała pierwszą kolekcję o [...]
Euromark na ispo winter 2008
Na tegorocznych targach ispo winter w Monachium rozmawialiśmy z Renatą Blaźniak - Marketing and PR Manager Euromark Polska S.A
[...]
Salewa w Polsce – alpejska kompetencja
Renomowana marka SALEWA w połowie zeszłego roku postanowiła zrezygnować z dotychczasowego dystrybutora i uruchomić swoje przedstawicielstwo w Polsce [...]
ispo winter 2008 – rozmowa z Grzegorzem Trybą właścicielem Bergsona
Na targach ispo winter 2008 udało nam się porozmawiać z Grzegorzem Trybą, właścicielem Bergsona jednej z najważniejszych polskich firm outdoorowych. [...]
ispo winter 2008 – rozmowa z Włodzimierzem Lewinem z firmy Motive
Na targach ispo winter 2008 odwiedziliśmy stoisko JJW, producenta skarpet sportowych i outdoorowych Motive. Oto wywiad jakego udzielił nam Dyrektor [...]