HomeRynek outdoor

INTERSPORT Polska: słabszy początek czwartego kwartału

W okresie od października do listopada 2014 roku Spółka INTERSPORT Polska osiągnęła łączne przychody netto ze sprzedaży w wysokości 27 377 tys. zł. Są one niższe o 15,6 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2013 roku (było: 32 434 tys. zł), głównie ze względu na brak aury zimowej. 

Nowa kolekcja asortymentu zimowego prezentowana przez sieć INTERSPORT jest dobrze oceniana przez klientów, którzy jednak odkładają zakupy czekając na pierwsze opady śniegu. Spółka liczy na zwiększoną sprzedaż w grudniu. 

W związku z powtarzającymi się ciepłymi zimami i skróceniem okresu sprzedaży towarów zimowych, Zarząd kontynuuje politykę zwiększania oferty towarów z grup całorocznych. 

Reorganizacja przynosi efekty w postaci wzrostów obrotów towarów całorocznych w październiku i listopadzie. Niestety sprzedaż asortymentu zimowego zmalała. W związku z tym, że wartość jednostkowa towarów całorocznych (np. butów sportowych, koszulek) jest znacznie niższa niż asortymentu zimowego (np. nart, kurtek) osiągnięto ujemną dynamikę globalnej wartości sprzedaży w porównywalnych okresach.

Narastająco, od stycznia do listopada 2014 roku, łączna wartość przychodów ze sprzedaży wyniosła 192 929 tys. zł i była wyższa o 0,3 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2013 roku (było: 192 294 tys. zł).

Źródło: Intersport Polska

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0