Pierwsza w polskim Internecie outdoorowa porównywarka – Ceneria.pl w swoich zasobach posiada już 10 000 produktów!
W ciągu 4 miesięcy istnienia z systemem zintegrowane zostały 23 najbardziej znane czołowe sklepy outdoorowe, rowerowe i sportowe. Miesięcznie przybywa kilka nowych. Dzięki temu Ceneria wypełnia niszę wśród ogólnych porównywarek.
Najbardziej rozwinięty jest w tym momencie dział turystyczno-wspinaczkowy i rowerowy. Redaktorzy serwisu rozpoczynają intensywne prace nad kolejnymi: narciarskim, wodniackim i sportowym. Można zatem śmiało stwierdzić, że już w niedługim czasie internauta będzie posiadał przegląd praktycznie całego rynku outdoorowego w jednym miejscu.
Niewątpliwym atutem Cenerii jest wykorzystywanie potencjału Google. Tysiące aktywnych linków w strukturze portalu powoduje bardzo dobre lokalizowanie produktów w ramach najbardziej popularnej wyszukiwarki. Wiele produktów jest już na pierwszym lub na jednym z pierwszych miejsc spośród odnalezionych przez Google odnośników. Przynosi to również korzyści dla sklepów zintegrowanych z Cenerią, które dzięki temu uzyskują lepsze pozycjonowanie przez roboty Google.
Szybko rośnie liczba odwiedzających portal. Po zaledwie 4 miesiącach istnienia Ceneria notuje już ponad 60 000 odsłon miesięcznie.
Ciekawe, kiedy będzie można stwierdzić, „że jeśli produktu nie ma w Cenerii to znaczy, że nie istnieje"?!
Kamila Gruszka
www.ceneria.pl
KOMENTARZE