General Electric (GE) ogłosiło, że jej wielokrotnie nagradzana kolekcja wodoszczelnych i oddychających materiałów eVent będzie mogła być brandowana markami własnymi klientów.
– Ta zmiana pozwala wyeksponować markę klienta, zachowując potwierdzoną, wysoką jakość technologii eVent, tworząc tym samym nowy rodzaj partnerstwa – mówi Glenn Crowther, lider linii produkcji tkanin technicznych GE. – Tego rodzaju oferta daje przedsiębiorczym markom nowy poziom swobody projektu. Elastyczne i skupione na kliencie podejście pozwala firmie GE wspierać partnerów tak w tworzeniu innowacyjnych produktów, jak i w rozwoju ich własnych marek – dodaje Crowther.
Wprowadzenie nowej strategii było reakcją zespołu GE na informacje zwrotne dochodzące od klientów firmy. GE dostarcza swoim klientom globalną sieć ośrodków laminacyjnych, oferując także szeroki zakres zasobów produkcyjnych. Podniesiona elastyczność zachęca projektantów do połączenia uznanych technologii membranowych firmy GE z szeroką gamą tkanin i podszewek.
Jedną z firm, która zdecydowała się na podjęcie współpracy z GE jest marka Mountain Hardware. Mowa tu o technologii Dry.Q i nowej kolekcji oddychającej i wodoszczelnej odzieży marki Mountain Hardware, która zadebiutuje na rynku jesienią 2011 roku. Odzież wykonana przy udziale technologii Dry.Q łączy ekspercką wiedzę marki Mountain Hardware na temat tekstyliów, podszewek, technologii impregnacji DWR, klejów i taśm z technologią membran GE. Kluczowy jest tu właśnie nowy, elastyczny model współpracy obu firm.
– Rozumiemy, że przedsiębiorstwa outdoorowe działają w zmiennym środowisku detalicznym, które jest wiecznie głodne nowych, unikatowych produktów i prawdziwych innowacji – mówi Glenn Crowther. – Dzięki zmienionej strategii marki, umożliwiamy naszym klientom wdrożenie prawdziwych innowacji w dziedzinie odzieży, sprzętu i butów wykonanych z materiałów wodoodpornych i oddychających. Jesteśmy podekscytowani tym, że możemy dzielić się z naszymi partnerami uznaną reputacją firmy GE w dziedzinie innowacyjności – zapewnia.
Pełen wybór technologii membranowych i laminacyjnych GE, wraz z nowymi modelami odzieży, sprzętu i butów z membraną eVent będą dostępne na wystawie, podczas Outdoor Retailer Winter Market 2011.
GE (General Electric) jest firmą działającą na wielu polach – od silników lotniczych poprzez energetykę aż po usługi finansowe, rozwiązania ochrony zdrowia i telewizję. GE operuje w ponad 100 krajach zatrudniając około 300 000 ludzi. Więcej informacji na stronie: www.ge.com.
Źródło: www.outdoorindustry.org
KOMENTARZE