Berghaus rozszerza współpracę z Fordexem na terenach Republiki Czeskiej i Słowacji

Berghaus rozszerzył swoje kontakty partnerskie z polskim dystrybutorem Fordex. Fordex był wyłącznym dystrybutorem produktów Berghaus w Polsce od roku 2008, a obecnie będzie pracował na kolejnych dwóch rynkach – w Republice Czeskiej i na Słowacji.

Berghaus logo

Porozumienie ma natychmiastową skutecznośd, Fordex przejmuje kolekcję jesień/zima 2011 na obu swoich nowych rynkach.

Spółka Fordex została założona w roku 1989 – szybko stała się jednym z czołowych dystrybutorów w Europie Środkowej i zatrudnia obecnie 100 pracowników. Firma z siedzibą w Poznaniu ściśle współpracuje z ponad 100 specjalistycznymi polskimi sklepami sportowymi i outdoorowymi, jak również z międzynarodowymi sieciami sportowymi, które działają na rynku. Fordex jest wyłącznym dystrybutorem również innych czołowych marek włącznie ze: Speedo, Mitre, Smith optika, Level, Nitro, Nordica, Rollerblade, Bladerunner a Luxilon.

Fordex jest twórcą sukcesu marki Berghaus w Polsce i wprowadził tę markę na rynek dzięki technicznym kolekcjom Extrem i Mountain. Fordex zwrócił uwagę na Berghaus w Europie Środkowej również dzięki współpracy z podróżnikiem Rafałem Królem i zespołowi sponsorowanych sportowców.

Michał Gierak, Wice Fordexu, powiedział:

“Partnerstwo pomiędzy Fordexem a Berghausem , w trakcie ostatnich trzech lat, było pasmem sukcesów . Mamy dobrą bazę w postaci fachowych outdoorowych klientów a z roku na rok asortyment staje się jeszcze ciekawszy i bardziej dopasowany do potrzeb tego rynku. Z tego powodu jesteśmy pełni entuzjazmu możliwościami marki Berghaus w Republice Czeskiej i na Słowacji. Jesteśmy przekonani, że znajdzie ona swoje miejsce pomiędzy liderami w Europie Wschodniej.”

Simon Roberts, Berghaus EMEA Dyrektor Handlowy, dodaje od siebie:

“Team Fordex zawsze podzielał nasze ambicje związane z Berghausem na ich rynku. Wykazał faktyczną fascynację i oddanie Berghausowi co odzwierciedla się w sukcesach na rynku, który zbudowali w Polsce. W Republice Czeskiej i na Słowacji jest bardzo silny rynek outdoorowy, który bardzo dobrze się zna na produktach i oczekuje wyłącznie tego co najlepsze. Jest to szczególna okazja dla Berghausa i dlatego cieszymy się ze współpracy z Fordexem by wspólnie rozpropagowad tę markę aż do pozycji lidera w Europie Wschodniej.”

źródło: Berghaus

KOMENTARZE

WORDPRESS: 1
  • comment-avatar
    Anonim 8 lat temu

    Berghaus Rulez. I bardzo dobrze!!! Berghaus rośnie w siłę – keep on moving because trust is earned!