HomeRynek outdoor

Icebreaker rozpoczyna sprzedaż na Facebooku

Icebreaker staje się pierwszą marką odzieży segmentu adventure prowadzącą sprzedaż na Facebooku.

Na początku lutego 2011 roku Adgregate Markets, lider w dostarczaniu bezpiecznych rozwiązań technologicznych dla działalności social commerce, ogłosił że Icebreaker, nowozelandzka marka, która zapoczątkowała produkcję wełnianej odzieży merino, wybrała aplikację ShopFans, służącą do dokonywaniu bezpiecznych zakupów poprzez Facebooka.

Icebreaker zdecydował się na ShopFans w celu zbudowania na Facebooku „sklepu”, który będzie udostępniał wszystkie kategorie produktowe, i który pozwoli klientom marki dokonywać zakupów w obrębie portalu, bez ryzyka związanego z bezpieczeństwem czy ochroną prywatnych danych. Icebreaker został tym samym pierwszym sprzedawcą detalicznym odzieży segmentu adventure prowadzącym sklep na Facebooku.

Wprowadzona w 1994 roku kolekcja ekologicznej odzieży merino zrewolucjonizowała rynek outdoorowy, zdominowany wtedy przez odzież syntetyczną, zbudowaną na bazie surowców ropopochodnych. Wełna merino jest jednym z najdelikatniejszych włókien naturalnych o znakomitych właściwościach termoregulacyjnych. Jest lekka, doskonale oddycha i w przeciwieństwie do syntetycznych włókien, nie absorbuje zapachów. Icebreaker oferuje wyjątkowy system odzieży warstwowej złożony z bielizny, pośredniej warstwy termicznej i odzieży wierzchniej. Produkty lokowane są w kategoriach outdoor, technical oraz lifestyle.

ShopFans pozwala dystrybutorom detalicznym, takim jak Icebreaker, tworzyć sklepy wewnątrz Facebooka, wykorzystując do pracy relacje, które naturalnie tworzą się w obrębie struktur typu social media. Sprzedawcy mogą użyć ShopFans aby nagradzać lojalnych klientów i angażować ich przedstawiając specjalne oferty lub zniżki dostępne tylko dla ‘przyjaciół’ z Facebooka. Fani marki mogą wymieniać się informacjami o produkcie ze swoimi znajomymi. Sam sklep może być dopasowany tak aby odpowiadał wizerunkowi marki lub też wyglądać jak tradycyjna strona typu e-commerce. Dodatkowo sprzedawcy mogą śledzić cały proces zakupu.

– Jesteśmy dumni ze współpracy z marką tak mocno inspirowaną przez naturę i oddaną zarówno celom zrównoważonego rozwoju biznesu, jak i swoim klientom – cieszy się Henry Wong dyrektor generalny Adgregate Markets.

ShopFans jest rozwiązaniem e-commerce preferowanym przez większość z pośród 500 największych sprzedawców prowadzących działalność na Facebooku. W przeciwieństwie do innych istniejących rozwiązań oferowanych na portalu, ShopFans zdobywa popularność dzięki wzmożonej trosce o bezpieczeństwo i ochronę danych. W tym celu współpracuje z firmami takimi jak McAfee, VerSign oraz TRUSTe.

Jako specjalną promocję związaną z uruchomieniem ShopFans Icebreaker zainicjuje loterię, w której wylosować będzie można bon o wartości 500$ do zrealizowania w nowym sklepie na Facebooku.

Źródło: www.outdoorindustry.org

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0