18. edycja targów OutDoor rozpocznie się już za mniej niż 100 dni

Podczas przedbiegów wystawy, która zgromadzi przedstawicieli przemysłu outdoorowego z całego świata, miejsce targów zostanie przekształcone w prawdziwy outdoorowy raj. Swój udział na targach potwierdziło już 748 wystawców z 39 krajów. Ich liczba z pewnością jeszcze wzrośnie i pobije dotychczasowe rekordy, potwierdzając nieustający rozwój wystawy.

Ekologicznie, muzycznie, purpurowo: OutDoor Party 2011

OutDoor Party jest niezwykłym świętem rynku outdoorowego, który jest nie tylko źródłem utrzymania producentów, sprzedawców oraz mediów z całego świata, ale także stanowi ich styl życia.

W tym roku po raz kolejny sponsorem imprezy jest Polartec, pomagając tym samym branży oraz European Outdoor Conservation Association (EOCA). W ubiegłym roku zmodyfikowano koncepcję imprezy po to, aby podkreślić zrównoważony rozwój. Ten temat będzie także w centrum uwagi podczas OutDoor Party 2011.

Bilet wstępu na imprezę w wysokości 15 euro kolejny raz będzie zawierał koszulkę, jedzenie oraz cztery vouchery na napoje (alkoholowe lub bezalkoholowe), do wykorzystania podczas sobotniego wydarzenia, 16 lipca. Dodatkowe bezalkoholowe napoje będą dostępne za 1 euro, zaś alkoholowe za 2 euro.

OutDoor 2010 (fot. Messe Friedrichshafen) 

“Wszystko co dobre, chodzi trójkami” – będzie mottem na trzech scenach muzycznych, przygotowanych specjalnie na OutDoor Party. Polartec zaarażuje trzecią scenę w atrium, gdzie królować będzie muzyka soulful funk oraz hause, spod batuty DJ Gianluca de Tiberiis, który przybędzie na imprezę prosto z Ibizy. MC Sunday będzie kolejny raz grał klasyczną muzykę rokową, prezentowaną na zachodniej scenie na świeżym powietrzu. W hali A2 znajdą się dźwięki jazzu grane przez Kai Pirinha Combo, tam też odbędzie się wieczorny pokaz mody. Podczas tegorocznej imprezy dominować będzie kolor purpurowy – barwa ta pojawi się zarówno na wszystkich scenach podczas OutDoor Party, jak i na koszulkach sponosrowanych przez markę Polartec.

Bogactwo outdoorowej wiedzy ze Skandynawii

W tym roku wszyscy ci, którzy wypatrują outdoorowych trendów rodem ze Skandynawii będą mogli zaoszczędzić swój czas i siły na chodzenie – prawie wszyscy skandynawscy wystawcy biorący udział w show będą ulokowani w hali A5, pokrywając niemal połowę z zorganizowanej tam powierzchni wystawowej.

Renomowane marki takie jak Norrona, Haglöfs i Bergans będą umieszczone obok ich nordyckich sąsiadów goszczących po raz pierwszy. Wśród debiutujących marek znajdą się m.in. Seeland International, Tenson i Tentipi.

Nowe towarzystwo z Azji: Asia Outdoor i asia bike

Doskonałą synergię współpracy rynku outdoorowego i rowerowego można zaobserwować właśnie w Chinach. Na przykład, wielu chińskich outdoorowych detalistów sprzedaje także sportowe rowery i vice versa. Równolegle do 6. edycji siostrzanych targów OutDoor, czyli Asia Outdoor (od 27 do 30 lipca 2011 roku, w Nanjing) odbędzie się również premierowa impreza asia bike. Wydarzenie skupi się na tematach takich jak wysokiej jakości rowery sportowe, e-bikes, moda rowerowa i akcesoria rowerowe. Główni gracze tej branży, tacy jak Shimano, Specialized, Look, Pearl Izumi i Mavic już podkreślili wagę tej platformy, rejestrując się jako wystawcy tegorocznych targów. Odwiedzający imprezę będą mogli uzyskać dostęp do dwóch głównych wystaw dzięki jednemu i temu samemu biletowi.

Dodajmy, że od marca tego roku Asia Outdoor wraz z 275 już zarejestrowanymi uczestnikami szczyci się pozyskaniem o 20% większej liczby wystawców niż w zeszłym roku. Trzy hale wystawowe oferują łącznie 36 tys. metrów przestrzeni wystawowej i będą kompletnie wypełnione stanowiskami, a miasteczko namiotowe z pewnością trzeba będzie przenieść do czwartej hali. Prominentni wystawcy spoza Chin, którzy pojawia się po raz pierwszy to m.in. American Cotton Inc., ITW Nexus, Swarovski Optic, Magellan, Thule, Lonsdale, Mangrove, Leatherman, Scarpa, Tecnica, Sympatex, Bluesign, Dunlop oraz Osprey.

Podczas OutDoor we Friedrichshafen German Messe Consulting wraz z Asia Outdoor po raz pierwszy przedstawią kompletne stadium chińskiego rynku outdoorowego.

Źródło: Messe Friedrichshafen GmbH

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0