Początek roku był trudny dla outdoorowego handlu, a zatem także dla Euromark Polska S.A. – w styczniu sprzedaż spółki gwałtownie spadła, w lutym nastąpiło delikatne odbicie, niestety marzec znów przyniósł spadki.
W marcu jednostkowe wyniki sprzedaży Euromark Polska S.A. wyniosły 5.751 tys. złotych i były niższe o 3,2% od wyników osiągniętych w marcu ubiegłego roku.
Skonsolidowane wyniki sprzedaży Grupy Kapitałowej w marcu 2011 roku wyniosły 6030 tys. złotych i byłu niższe o 3% od ubiegłorocznych. Oto opinia Zarządu o przyczynach marcowych wyników:
W ubiegłym roku, co najmniej do połowy marca panowały srogie warunki zimowe, które stopniowo ustępowały dopiero w drugiej połowie miesiąca. Sytuacja ta spowodowała, iż Spółka kontynuowała sprzedaż obuwia i odzieży jeszcze z kolekcji zimowej. Aura tegorocznego miesiąca marca była inna – nie skłaniała już do kupowania towarów z kolekcji zimowej i jednocześnie ze względu na stosunkowo chłodne przedwiośnie jeszcze nie zachęcała do intensywnych zakupów odzieży, obuwia i sprzętu z kolekcji wiosennej. Z tego względu wyniki sprzedaży praktycznie na poziomie z ubiegłego roku można uznać za zadowalające.
Źródło: Euromark
KOMENTARZE