HomeRynek outdoor

Euromark w marcu lekko pod kreską

 

Początek roku był trudny dla outdoorowego handlu, a zatem także dla Euromark Polska S.A. – w styczniu sprzedaż spółki gwałtownie spadła, w lutym nastąpiło delikatne odbicie, niestety marzec znów przyniósł spadki.

W marcu jednostkowe wyniki sprzedaży Euromark Polska S.A. wyniosły 5.751 tys. złotych i były niższe o 3,2% od wyników osiągniętych w marcu ubiegłego roku.

Euromark - marzec 2011Euromark – marzec 2011

Skonsolidowane wyniki sprzedaży Grupy Kapitałowej w marcu 2011 roku wyniosły 6030 tys. złotych i byłu niższe o 3% od ubiegłorocznych. Oto opinia Zarządu o przyczynach marcowych wyników:

W ubiegłym roku, co najmniej do połowy marca panowały srogie warunki zimowe, które stopniowo ustępowały  dopiero  w drugiej połowie miesiąca. Sytuacja ta spowodowała, iż Spółka  kontynuowała sprzedaż obuwia i odzieży jeszcze z kolekcji zimowej. Aura tegorocznego miesiąca marca była inna  – nie skłaniała już do kupowania towarów z kolekcji zimowej i jednocześnie  ze względu na stosunkowo chłodne przedwiośnie  jeszcze nie zachęcała  do intensywnych  zakupów odzieży, obuwia  i  sprzętu z kolekcji wiosennej. Z tego względu wyniki sprzedaży praktycznie na poziomie z ubiegłego roku można uznać za zadowalające.

Źródło: Euromark

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0