Jack Wolfskin wyrusza na podbój rynku kanadyjskiego

Firma Jack Wolfskin i Double J Fashion Group Inc. (Montreal, Quebec) zawarły porozumienie o współpracy na rynku kanadyjskim. Od sezonu Wiosna/Lato 2012 produkty Jack Wolfskin znów będą dostępne w Kanadzie. Według wstępnych założeń, kontrakt został zawarty na okres 5 lat.

Kanada to nie tylko raj dla entuzjastów outdooru, to także kluczowy rynek dla wielu producentów. Produkty, które przetrwały próbę w kanadyjskiej dziczy są postrzegane jako bardzo prestiżowe. Przez to, rozszerzenie listy państw objętych ekspansją marki jest w pełni uzasadnione. Na rynku kanadyjskim będzie dostępna pełna oferta kolekcji Jack Wolfskin.

Naszym celem jest nawiązanie współpracy i wypracowanie odpowiedniej pozycji dla marki Jack Wolfskin w Kanadzie – tłumaczy Markus Boetsch, Dyrektor ds. Sprzedaży w Jack Wolfskin. – Double J Fashion Group jest dla nas idealnym partnerem handlowym, z wieloletnim doświadczeniem na rynku detalicznym produktów outdoorowych, oraz dysponującym dobrze rozwiniętą siecią kontaktów z testerami produktów.

Przez najbliższe kilka lat, dystrybucją produktów Jack Wolfskin będą się zajmowali partnerzy w placówkach detalicznych. Jednak Double J planuje otwarcie wielu sklepów franszyzowych w całej Kanadzie. W ciągu najbliższych trzech lat ma powstać około 100 stoisk Jack Wolfskin w istniejących już outdoorowych salonach sprzedaży.

Źródło: Jack Wolfskin

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0