Marka Hi-Tec podbija nowe terytoria – firma została sponsorem angielskiej ligii piłkarskiej, która obecna jest w kanałach telewizyjnych na całym świecie (w ponad 724 milionach domów), a jej szacowana łączna widownia to około 4 miliardy ludzi.
Angielska liga piłkarska ma także miliony widzów w Polsce.
Jestem przekonany, iż prezentowanie marki HI-TEC na jednym z najbardziej znaczących nośników reklamowych na świecie jeszcze bardziej wpłynie na jej wizerunek i znajomość, także wśród polskich odbiorców – mówi Szymon Reichert, Brand Manager marki Hi-Tec w firmie Martes Sport
Więcej informacji o marce na stronie: hi-tec.com.pl
Źródło: Hi-Tec
KOMENTARZE
Proszę…. Tylko nie ten badziew, proszę. Pseudooutdoor, buble, biedota. To nie zdaje chyba egzaminu w żadnych warunkach (tak, powieszony w pubie w UK przy kolejnym piwie).
Klienci nie widza jakości. Klienci nie widza jakości, tylko cenę. HiSzit wspaniale wypełni lukę po Campusie. Zreszta, chyba mial role w dobijaniu obrotów na Campusie.