HomeNowości z rynku

Aplikacja Helly Hansen Gone On My Catwalk – nagrody za wyjście z domu

Pobyt na świeżym powietrzu i kontakt z naturą to najlepszy sposób spędzania wolnego czasu. Teraz entuzjaści aktywnego spędzania czasu będą mogli zdobyć nagrody w postaci produktów Helly Hansen tylko dzięki byciu poza domem – na świeżym powietrzu, z dala od ekranu komputera.

Nowa aplikacja Helly Hansen – Gone On My Catwalk – nagradza użytkowników za aktywne spędzanie czasu na łonie natury – od krętych nadmorskich ścieżek, po górskie szlaki trekkingowe. Im więcej czasu na zewnątrz i mniej przy komputerze, tym więcej szans na nagrody Helly Hansen.

Aplikacja Gone On My Catwalk rejestruje czas spędzony na świeżym powietrzu i obdarowuje nas nagrodami rzeczowymi ukrytymi cyfrowo (geocaching) w określonych punktach naszych tras.

Marka Helly Hansen i jej produkty od zawsze służą ludziom, którzy cieszą się spędzaniem czasu na łonie natury – mówi Erik Burbank odpowiedzialny za globalny marketing Helly Hansen. – Aplikacja Gone On My Catwalk to ciekawy sposób na dostarczanie nam dodatkowej motywacji do wyjścia z domu. To również narzędzie, które zachęca konsumentów, aby dzielili się pozytywnymi emocjami płynącymi z obcowania z naturą, poprzez udostępnianie swoich zdjęć. Ostatecznie chodzi tu o inspirowanie ludzi do czerpania przyjemności z coraz aktywniejszego spędzania czasu.

Raz w tygodniu jury Helly Hansen oceni zdjęcia nadsyłane przez użytkowników aplikacji i nagrodzi najlepsze z nich. Nagrody będą również wirtualnie ulokowane (geocaching) na mapach w wybranych krajach Europy (również w Polsce), Wielkiej Brytanii, Skandynawii i Ameryki Północnej. Nagrodę otrzymamy również po spędzeniu łącznie 20 godzin na łonie natury. Po tym etapie aplikacja będzie zachęcać nas do kontynuowania aktywności i do przesyłania kolejnych zdjęć do konkursu fotograficznego.

Aplikacja Gone On My Catwalk jest dostępna zarówno w Apple iTunes jak i na platformę Android w sklepie Play. Po więcej informacji zapraszamy na http://www.hellyhansen.com/goneonmycatwalk/

Informacja prasowa marki Helly Hansen

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0