HomeNowości z rynkuPrasa outdoorowa

Wilcza Strona – nowy projekt firmy FAM, przedstawiciela marki Jack Wolfskin

Z inicjatywy polskiego przedstawiciela marki Jack Wolfskin uruchomiono nową, interaktywną platformę internatową: wilczastrona.com. Jej celem jest edukacja użytkowników w zakresie sprzętu outdoorowego oraz bezpieczeństwa podczas uprawiania górskich aktywności. 

Projekt opiera się na cyklicznych spotkaniach online (webinarium), prowadzonych przez specjalistów z danej tematyki. Użytkownicy nie tylko słuchają wykładu, ale również mogą na bieżąco reagować i zadawać pytania. Ostatnie spotkanie odbyło się pod hasłem „Zima w górach – korzystaj bezpiecznie!” w poniedziałek, 8 lutego 2016 roku, godz. 19:00.

Poza webinarami, na stronie będą się także pojawiać eksperckie artykuły, poradniki, relacje z wypraw oraz konkursy dla użytkowników. Planowana jest również akcja „Can you feel it?!”, promująca doświadczenie outdooru.

Z ramienia firmy Fam za realizację projektu odpowiedzialny jest Adam Balion.

Więcej informacji na stronie www.wilczastrona.com oraz na Facebooku.

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0