ISPO Munich 3-6 luty, 2019 – Informator

W dniach od 3 do 6 lutego dziesiątki tysięcy odwiedzających z całego świata po raz 49. wypełnią monachijskie hale targowe. Podstawowym celem targów dla przedstawicieli naszej branży będzie zapoznanie się z aktualną ofertą wiodących marek, przegląd nowości produktowych zaplanowanych przez producentów na kolejny sezon, a także nawiązanie nowych kontaktów biznesowych.

ISPO Munich 2018 (fot. ISPO Munich)

Jednak ISPO Munich 2019 oferuje o wiele więcej. W trakcie targów będziemy mieli okazję wziąć udział w licznych szkoleniach, warsztatach, wykładach i dyskusjach dotyczących dotychczasowych działań branży, a także zgłębienia i lepszego zrozumienia trendów i kierunków dalszego jej rozwoju. Znajdzie się również czas na odrobinę aktywności na świeżym powietrzu, rozmowy – te oficjalne, ale również te mniej – w specjalnie przystosowanych do tego przestrzeniach, wspólne posiłki i inne, liczne okazje do nawiązania nowych kontaktów i znajomości.

Rekordowa przestrzeń targowa

Targi ISPO Munich 2018 osiągnęły rekordową w historii ilość wystawców – w zeszłym roku było ich 2,8 tysięcy. Czy i tym razem pobite zostaną rekordy? Z pewnością w aktualnych danych swoje stoiska na ISPO potwierdziło 3120 wystawców. Wiemy już, że tegoroczne targi zajmą całą powierzchnię wystawienniczą wszystkich 18 monachijskich hal. Do dotychczasowych 16 hal dołączą dwie nowo wybudowane hale targowe C5 i C6 wraz z nowoczesnym centrum kongresowym. ISPO Munich 2019 będą więc największymi w historii targami, których łączna powierzchnia wystawiennicza osiągnie 200 tys. m2.

Większa powierzchnia to jednak nie wszystko. Z roku na rok przestrzeń targów ISPO ewoluuje, odzwierciedlając zmiany zachodzące na globalnym rynku sportowym. Organizatorzy jak zawsze starają się udoskonalić przestrzeń targową, tak aby podział na poszczególne dziedziny sportu był jak najbardziej czytelny, poruszanie się po terenie targowym intuicyjne, a warunki do prezentacji swojej oferty przez wystawców jak najbardziej dogodne.

Katarzyna Zaręba, właściciel firmy i marki GENA, o targach ISPO Munich:

Targi ISPO to szansa dla naszej firmy na nawiązanie nowych kontaktów biznesowych, spotkanie z dotychczasowymi klientami oraz zebranie zamówień na nowy sezon. Po każdych targach jesteśmy bogatsi o nowe doświadczenia, przywozimy ciekawe inspiracje i wiele konstruktywnych opinii i sugestii.

Opinię tę potwierdza również Małgorzata Piech, Export Sales Support Coordinator, OTCF S.A./ 4F:

Targi ISPO Munich podnoszą rozpoznawalność marki 4F na arenie międzynarodowej oraz ułatwiają dalszą ekspansję na rynkach zagranicznych, poprzez możliwość nawiązania kontaktów handlowych z dystrybutorami.

Większa powierzchnia to nie wszystko

Z roku na rok targi ISPO ewoluują, odzwierciedlając zmiany zachodzące na rynku. Od ubiegłego roku wielu zmianom uległa struktura segmentów. Dochodzą nowe platformy i tzw. Focus Area, które mają odwiedzającym zwrócić uwagę na najważniejsze trendy, kierunki rozwoju rynku i innowacje.

Z roku na rok targi ISPO ewoluują, odzwierciedlając zmiany zachodzące na rynku. Od ubiegłego roku wielu zmianom uległa struktura segmentów. Dochodzą nowe platformy i tzw. Focus Area, które mają odwiedzającym zwrócić uwagę na najważniejsze trendy, kierunki rozwoju rynku i innowacje.

ISPO Munich 2018 (fot. ISPO Munich)

Wspólne platformy skupiające firmy z danego regionu/ kraju w halach outdoorowych na ISPO 2019 będą miały kraje skandynawskie (Scandinavian Village w hali A2), Rosja (Russian Outdoor Village w hali A1), Korea Płd. (stoisko Korean Outdoor Industry Association w hali A1), Hiszpania (Spanish Village wokół stowarzyszenia hiszpańskich producentów AFYDAD – hala A2) , Polska (Polish Outdoor Village w hali A3), Czechy (Czech Village , Hala A3), Francja (OSV- hala A4). W skład Polish Outdoor Village wchodzi 6 marek: Pajak (wyroby puchowe), Lesovik (hamaki), Milo (odzież trekkingowa i wspinaczkowa), Malachowski (wyroby puchowe), AURA (wyroby puchowe), 4 Fun (chusty). Polish Outdoor Village uzupełni stoisko Polish Outdoor Group z projektem DO in POLAND.

W obszarze wejścia WEST (stoisko EWE.100) na wszystkich zainteresowanych udziałem w letnich targach OutDoor by ISPO czekać będzie OutDoor by ISPO Lounge, gdzie codziennie od godziny 17.15 każdy odwiedzający otrzyma free drink i przy okazji będzie mógł zasięgnąć informacji o nowych letnich targach outdoorowych w Monachium.

***

Więcej informacji na temat targów ISPO Munich 2019 znajdziecie w artykułach:

***

Artykuł ukazał się w 4outdoor Biznes nr 53 (1/2019, styczeń).

Redakcja

COMMENTS

WORDPRESS: 0