Przedstawiamy dwa polskie produkty docenione i wyróżnione przez organizatorów targów ISPO Munich.
ISPO Award Winner w kategorii Snowsports / Service Retail: Uchwyt CliQ – QBL
Innowacja marki QBL posłuży głównie sklepom i wypożyczalniom nart. Dzięki wyjątkowej konstrukcji uchwyt CliQ umożliwia wygodne i szybkie zawieszenie nart oraz ich odpowiednią ekspozycję – niezależnie od szerokości desek.
SPLIT SKI – hala B4 stoisko BN23 (ISPO Brandnew Village)
Ceremonia wręczenia nagród ISPO AWARD w kategorii Snowsports (w tym roku nagrody w każdej kategorii wręczane są osobno) odbędzie się w niedzielę o godzinie 11.00 (Hala B4, scena ISPO BRANDNEW VILLAGE).
ISPO Brandnew w kategorii Hardware Winter: SPLIT SKI
Składane narty zaprojektowane pierwotnie dla sił specjalnych trafią również na rynek komercyjny. Dzięki dwuczęściowej konstrukcji i szybkiemu systemowi łączenia narty posiadają znacząco mniejsze gabaryty podczas transportu. Rozwiązanie to może okazać się szczególnie atrakcyjne dla osób podróżujących z niewielkim bagażem, np. samolotem.
SPLIT SKI – hala B4 stoisko BN23 (ISPO Brandnew Village)
Ceremonia wręczenia nagród ISPO BRANDNEW odbędzie się w niedzielę o godzinie 16.00 (Hala B4, scena ISPO BRANDNEW VILLAGE).
Fakt, że polskie marki cieszą się zainteresowaniem na międzynarodowych targach w Monachium potwierdza również Tomasz Sobieszek, Dyrektor ds. Rozwoju marki FeelJ! Advanced Sportswear:
Miło nam, że polskie firmy są zauważane, chwalone, a przede wszystkim uważane za jakościowo nieodbiegające od najwyższych standardów światowych. Jesteśmy niewymownie dumni z takiego feedbacku zwłaszcza, że produkcja odzieży FeelJ! odbywa się w 100% POLSCE i z polskich materiałów.
***
Więcej informacji na temat targów ISPO Munich 2019 znajdziecie w artykułach:
- ISPO Munich 3-6 luty, 2019 – informator
- Bilety na ISPO Munich 2019, nowa aplikacja dla odwiedzających
- Plan targów ISPO Munich 2019, segmenty, nowe obszary zainteresowania
- Wydarzenia towarzyszące targom ISPO Munich 2019
- Polscy wystawcy i przedstawiciele marek na targach ISPO Munich 2019
- DO in POLAND – nowa inicjatywa POG-u
***
Artykuł ukazał się w 4outdoor Biznes nr 53 (1/2019, styczeń).
Redakcja
KOMENTARZE