Podczas targów OutDoor by ISPO 2019 będziemy mieli okazję odwiedzić Polish Outdoor Village. Po raz pierwszy w historii polskie marki zaprezentują się na wspólnej powierzchni liczącej ok. 240 m2. W hali A4 swoją ofertę pokaże sześć marek.
W „polskiej wiosce” swoje produkty i technologie prezentować będzie sześciu liderów rynku: Pajak Sport, Fjord Nansen, Lesovik, Comodo, Milo, Stampol-F. Stworzenie takiej wspólnej przestrzeni dla rodzimych wystawców jest ważnym krokiem, dzięki któremu zagraniczni odwiedzający będą mieli okazję lepiej poznać polskie marki.
W poniedziałek o godz. 12.00 odbędzie się konferencja prasowa zorganizowana przez Polish Outdoor Group pod tytułem: „Explore Outdoor in Poland, podczas której zagraniczni dziennikarze będą mogli poznać realia naszego rodzimego rynku, historię branży, a także „outdoorowe” miejsca warte odwiedzenia w naszym kraju. Zapraszamy również wszystkich na spotkania i “Happy Hour at Polish Outdoor Village Bar”, które odbywać się będą codziennie (od niedzieli do środy) w godzinach 15:00–16:00 w barze zlokalizowanym w centralnym punkcie polskiej strefy. Partnerami baru są: HAYB – Speciality Coffee, Kubek Polski, This1 i Lyo Food.
Organizację Polish Outdoor Village wsparły: Polish Outdoor Group, Outdoor by ISPO oraz Fundacja Edukacji Polonijnej.
Warsztaty z bikepackingu i bikeraftingu
Oprócz prezentacji produktów w wiosce będzie można wziąć udział w dodatkowych atrakcjach, takich jak warsztaty oraz szkolenia. Jedną z najciekawszych propozycji będą warsztaty z bikepackingu i bikeraftingu prowadzone przez Adama Klimka. Odbędą się one w polskiej wiosce w trzech częściach:
- 30.06, 16:00–16:30 – Rower gravelowy jako najlepsze narzędzie dla niezależnych bikepackersów, na przykładzie rowerowych wypraw w Pieniny.
- 01.07, 16:00–16:30 – Niezależne zimowe wyprawy bikeraftingowe na przykładzie wyprawy w zachodniej Ukrainie.
- 02.07, 16:00–16:30 – Bikepackingowa podróż jednym z najbardziej spektakularnych szlaków Ameryki Północnej: The White Rim trail.
Wśród wystawców pojawi się również Gatowalls (hala A6, stoisko 432) w ramach konceptu Indoor Climbing Hub.
Artykuł z ostatniego wydania 4outdoor Biznes (nr 54 / czerwiec 2019)
***
Więcej informacji na temat zbliżających się targów znajdziecie w artykule:
KOMENTARZE