HomeRynek outdoor

Odpowiedzialna decyzja Dynafita: kolekcja lato 2021 w czasach koronawirusa 

Trudne czasy wymagają niecodziennych rozwiązań. Specjalizująca się w górskich sportach wytrzymałościowych marka DYNAFIT przyjmuje nową strategię na sezon Lato 2021, zdecydowanie różniącą się od tej, z której słynęła na rynku do tej pory: 80% modeli z segmentów odzieży, obuwia i sprzętu z bieżącej kolekcji 2020 zostanie przeniesionych na przyszłoroczny sezon letni. Zyskają one świeże wersje kolorystyczne, a całą kolekcję uzupełnią wybrane nowości takie jak pierwsza letnia linia DNA w segmencie Trail Running. Marka pragnie w ten sposób nadać swoim ekskluzywnym produktom odpowiednią wartość i wesprzeć partnerów detalicznych w tej skomplikowanej sytuacji gospodarczej.

Modele Carry-Over połączone ze starannie wybranymi innowacjami i świeże warianty kolorystyczne (fot. DYNAFIT)

Dyrektor DYNAFIT, Benedikt Böhm oświadczył:

„Aktualne produkty DYNAFIT nie zestarzeją się” – taką wyraźną wiadomość chcemy przekazać naszym partnerom handlowym podejmując decyzję o prawie całkowitym przeniesieniu kolekcji 2020 na Lato 2021. W ten sposób pragniemy zapobiec sytuacji, w której sklepy detaliczne będą zmuszone sprzedawać nasze produkty ze stratą w celu wyczyszczenia magazynów. Dzięki podjętym działaniom tegoroczne modele DYNAFIT nie będą musiały wylądować na letniej posezonowej wyprzedaży, bo pozostaną tak samo aktualne również w przyszłym roku, co pozwoli zapobiec dewaluacji towaru.

Bieżącą kolekcję uzupełnimy kilkoma wybranymi premierami, a obecne modele – zarówno z linii Trail Running, jak i Athletic Mountaineering – dostępne będą także w nowych wersjach kolorystycznych. Dzięki temu nadamy kolekcji 2021 odpowiednio świeży wygląd pomimo przeniesienia 80% produktów. Ponadto jeszcze mocniejszy nacisk położymy na segment Trail Running.

Nowością na sezon Lato 2021 będzie innowacyjna linia DNA opracowana specjalnie pod kątem zawodów trail runningowych. Składa się ona z 11 nowych produktów – odzieży, obuwia i sprzętu – dla mężczyzn i kobiet. Razem tworzą one idealnie dopasowany i współgrający system dla najbardziej wymagających sportowców wytrzymałościowych. Obecne modele, w tym debiutująca w tym sezonie kolekcja Ride dedykowana kolarzom górskim, zyskają natomiast dodatkowe świeże wersje kolorystyczne. Tym samym projektanci przypisują priorytet zasadzie „mix & match”. Nowe kolory doskonale pasować będą do wariantów carry-over, co umożliwi bezproblemowe łączenie modeli.

Benedikt Böhm dodaje:

DYNAFIT znany jest ze swoich lekkich technicznych produktów, które pomagają sportowcom szybko i skutecznie poruszać się w terenie górskim. W fazie projektowej nigdy nie zapominamy o względach estetycznych, a nasi klienci doceniają wypracowany przez markę niepowtarzalny sportowy design. Produkty DYNAFIT żyją znacznie dłużej niż kilka miesięcy, a składana dzisiaj obietnica jest wiążąca – nasi klienci mogą spodziewać się mocnej kolekcji na Lato 2021.

Benedikt Böhm (fot. DYNAFIT)

***

O marce DYNAFIT

DYNAFIT to marka tworzona przez sportowców dla sportów, specjalizująca się w górskich dyscyplinach wytrzymałościowych. Firma opracowuje swoje produkty tak, by tworzyły kompatybilny system wyposażenia dla najbardziej ambitnych zawodników. Maksymalnie sprawne i szybkie poruszanie się w trudnym terenie górskim możliwe jest tylko przy pomocy sprzętu, który jest tak lekki, niezawodny i skuteczny jak to tylko możliwe. Produkty DYNAFIT powstają w dużej mierze w Europie. Marka od lat skupia się głównie na segmencie skitouringu, ale posiada w swojej ofercie także zaawansowaną specjalistyczną kolekcję letnią – od obuwia trail runningowego po techniczne modele odzieży.

Zlokalizowana obecnie w Aschheim pod Monachium firma już niedługo otworzy podwoje swojej nowej siedziby w Kiefersfelden u północnych podnóży Alp (otwarcie planowane na 2023 rok). DYNAFIT to jedna z marek należących do południowotyrolskiej Grupy Oberalp założonej w 1981 roku przez Heinera Oberraucha. Oberalp po dziś dzień pozostaje firmą rodzinną i zatrudnia już ponad 700 osób na całym świecie.

***

Polecamy również ostatnie publikacje dotyczące marki Dynafit:

Ponad trzy dekady z Low-Tech: życiowa Mountopia Fritza Barthela

Lenistwo matką wynalazku – rozmowa z Fritzem Barthelem, projektantem marki Dynafit

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0