HomeRynek outdoor

Dzień Darmowej Dostawy w Polsce jak Cyber Monday w Stanach Zjednoczonych

Choć do końca zapisów jeszcze ponad 2 tygodnie, już ponad 1000 sklepów zgłosiło się do akcji i zostało zaakceptowanych przez organizatora. Tegoroczny Dzień Darmowej Dostawy, organizowany po raz czwarty przez serwis eKomercyjnie.pl, odbędzie się 2 grudnia 2013. W tym roku przypada on na ten sam dzień co Cyber Monday w Stanach Zjednoczonych.

Dzień Darmowej Dostawy odbędzie się w poniedziałek 2 grudnia 2013. W tym dniu w godzinach od 00:01 do 23:59 będzie można zrobić zakupy online szybko, wygodnie i bez ponoszenia kosztów przesyłki. W ciągu niespełna czterech tygodni od uruchomienia zapisów zweryfikowanych jest już ponad 1000 sklepów internetowych, które wezmą udział w akcji. Zapisy potrwają jeszcze do 30 listopada br.

Na oficjalnej stronie www.dziendarmowejdostawy.pl można na bieżąco zapoznawać się z listą sklepów, które przyłączają się do akcji.

Dzięki tak dużemu zainteresowaniu naszą akcją już dziś klienci mogą przeglądać oferty 1000 sklepów. Mają czas, aby spokojnie wybrać interesujące ich produkty, które zamówione 2 grudnia zostaną dostarczone za darmo – mówi Krzysztof Bartnik, pomysłodawca i organizator akcji. Dodaje także, że akcja Dzień Darmowej Dostawy to dobra okazja dla e-biznesów do promowania marki
oraz zapoznania klientów ze swymi produktami. – Warto wykorzystać to internetowe święto do pozyskania nowych lojalnych klientów – podsumowuje Krzysztof Bartnik.

Cyber Monday 2013 w USA także 2 grudnia 2013

W tym roku Dzień Darmowej Dostawy w Polsce przypada tego samego dnia co Cyber Monday w Stanach Zjednoczonych. Cyber Monday to pierwszy poniedziałek po Święcie Dziękczynienia.

Jest to internetowa kontynuacja Black Friday, kiedy to tradycyjne sklepy oferują duże obniżki cen. Z kolei w poniedziałek po czarnym piątku sklepy internetowe zachęcają klientów do tańszych zakupów proponując duże rabaty.

Handel w Internecie to jedna z najszybciej rosnących branż

Jak wynika z najnowszego raportu B2C Ecommerce, opublikowanego przez Ecommerce Europe – europejską organizację sprzedawców internetowych, e-commerce w Europie rozwija się dynamicznie. Przychody ze sprzedanych dóbr i usług online wzrosły o 19 proc., osiągając wartość 311,6 mld euro w 2012 roku.

28 państw członkowskich (w tym Chorwacja, która przystąpiła do UE 1 lipca 2013 roku) osiągnęły razem 276,5 mld euro, czyli 88,7 proc. całkowitej sprzedaży online w Europie, co stanowi wzrost o 18,1 proc. w porównaniu do 2011 roku.

Europejska branża e-commerce jest wyraźnie zdominowana przez trzy wiodące kraje: Wielką Brytanię (96 mld euro), Niemcy (50 mld euro) i Francję (45 mld euro).

191 mld euro, wypracowane razem przez te trzy kraje, reprezentuje 61 proc. całkowitego handlu w Internecie w sektorze B2C w Europie i 69 proc. w 28 państwach członkowskich. Polska należy do grupy państw, w których najszybciej wzrasta udział handlu elektronicznego w handlu ogólnie.

Więcej informacji: http://www.ekomercyjnie.pl/e-commerce-w-europie-osiagnal-wartosc-312-mld-euro-w-2012-roku-infografika/

Jak wyglądał Dzień Darmowej Dostawy 2012 w sklepach

Jak wynika z danych podsumowujących zeszłoroczną akcję 91 proc. sklepów zauważyło większy ruch na swoich stronach w porównaniu do listopada.

20 proc. sprzedawców stwierdziło, że ruch w sklepach wzrósł w przedziale od 100 do 300 proc., z kolei 9 proc. zanotowało 500 proc. wzrost oglądalności.

W zakresie liczby zamówień w zestawieniu ze średnią z listopada, 80 proc. handlowców potwierdziło ich zwiększoną liczbę. 24 proc. sklepów poinformowało o wzroście sprzedaży o więcej niż 200 proc., a 32 proc. zauważyło wzrost w przedziale 30-200 proc.

43 proc. sprzedawców stwierdziło, iż wartość zamówienia złożona podczas DDD 2012 była na takim samym poziomie jak podczas normalnej sprzedaży, natomiast 5 proc. odnotowało wzrost średniej wartości zamówienia. Ważne jest także, że 40 proc. badanych sklepów ujawniło, iż liczba zupełnie nowych klientów przekroczyła 50 proc.

Pełny raport na temat Dnia Darmowej Dostawy 2012 dostępny jest na stronie: 

http://www.ekomercyjnie.pl/szesnasty-numer-magazynu-ekomercyjnie-pl-poswiecony-ddd2012-zapraszamy-do-lektury/

oraz dodatkowe informacje pod linkiem: https://www.dziendarmowejdostawy.pl/dla-mediow/.

Źródło: DDD

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0