HomeRynek outdoor

Imponujący wzrost sprzedaży Zalando

Zalando – berliński internetowy sprzedawca obuwia, odzieży, artykułów sportowych oraz produktów lifestyle – informuje, że odnotował 437 mln euro wartości sprzedaży bez VAT w drugim kwartale roku, w porównaniu z 257 mln osiągniętymi w roku poprzednim.

W pierwszej połowie 2013 detalista również zanotował wzrost sprzedaży o 70 procent, dochodząc do poziomu 809 mln. W 2012 roku, firma dodał kilka nowych rynków do swojego obszaru działalności: Szwecja, Norwegia, Dania, Finlandia, Belgia, Hiszpania i Polska.

Kraje te stanowią dodatkowe obszary zainteresowania firmy, która wcześniej skupiała się na rynkach Austrii, Niemiec, Włoch, Holandii, Francji, Wielkiej Brytanii i Szwajcarii.

Źródło: ISPO NewsBlog

KOMENTARZE

WORDPRESS: 1
  • comment-avatar
    Anonim 10 lat ago

    zalando a vat. a wiecie że zalando nie wystawia paragonów??ja byłam w szoku, że tyle się krzyczy o vacie, o tym, że polska gospodarka kuleje…a tu jest sobie firma z Niemiec nie odprowadzająca jakichkolwiek podatków w Polsce…i wy Polacy sami pogrążacie Polskę!!!!!!
    Ja raz tam kupiłam…jak nie dostałam paragonu to obiecałam sobie że to moje ostatnie zakupy w Zalando