HomeRynek outdoor

Marka OUTHORN otwiera nowy sklep własny we Wrocławiu

Spółka OTCF, właściciel sportowej marki OUTHORN, w piątek 25 sierpnia otwiera sklep we Wrocławiu w Galerii Wrocław Fashion Outlet. To drugi salon własny marki w Polsce, po otworzonym na początku sierpnia sklepie w  Kielcach. Całość komunikacji sygnowana jest nazwiskiem ambasadorki marki Doroty Gardias, która pojawi się m.in. na witrynach oraz w spotach radiowych. To kolejny etap rozwoju spółki OTCF, która jest właścicielem m.in. marki sportowej 4F.

We wrocławskim salonie OUTHORN dostępny będzie szeroki wybór wygodnej odzieży sportowej i akcesoriów dla niej i dla niego, a także specjalna linia dla kobiet Sport Up selected by Dorota Gardias. Produkty wybrane przez ambasadorkę charakteryzuje funkcjonalność oraz wygoda. Utrzymane są one w stylu elegancki sport casual, czyli nadającym się zarówno na trening, jak i wyjście na miasto tuż po ćwiczeniach. Linia stanowi doskonałe odzwierciedlenie stylu ambasadorki, o czym konsument jest informowany poprzez dołączane do produktów specjalnie zaprojektowane przywieszki. Wyjątkowość tej linii podkreśla nazwa, czyli słowo UP – coś więcej, coś ponad standard.

To już drugi sklep OUTHORN w Polsce. Na decyzję o wejściu w sprzedaż marki w salonach własnych miało wpływ kilka czynników, przede wszystkim potrzeby naszych klientów, którzy szukają wielofunkcyjnych produktów do amatorskiego, często sporadycznego uprawiania sportu oraz do wygodnego noszenia na co dzień. Sklep w Galerii Wrocław Fashion Outlet to ponad 120m² powierzchni, co pozwala nam zwiększyć dostępny asortyment i dać konsumentom większy wybór. Chcieliśmy również pokazać markę OUTHORN w nowej aranżacji graficznej, co w naszej ocenie będzie miało wpływ na komfort zakupowy. Jeszcze w tym roku zaplanowane jest otwarcie salonu w Rzeszowie oraz Lubinie, a także dwóch sklepów w Krakowie – mówi Małgorzata Gabryś, Dyrektor ds. Inwestycji i Rozwoju spółki OTCF, właściciela marki 4F.

Otwarciom sklepów towarzyszy kampania wizerunkowa pod hasłem Misja Sierra Nevada, której najważniejszym elementem będzie, rozpoczynający się w październiku, konkurs konsumencki, w którym do wygrania będą 3 dwuosobowe wycieczki narciarskie do pięknego regionu Sierra Nevada w Hiszpanii. To właśnie tam odbyła się sesja zdjęciowa promująca kolekcję jesień-zima 2017/2018, która zaprezentowana zostanie już w połowie września. Konkurs jest organizowany wspólnie z kurortem narciarskim CETURSA Sierra Nevada oraz ambasadą Hiszpanii w Polsce. Codziennie do wygrania będą także ubrania i akcesoria narciarskie. Aby wziąć udział w akcji, trzeba będzie kupić produkt marki OUTHORN, zachować paragon oraz zrobić sobie zdjęcie pokazujące przygotowania do misji Sierra Nevada. Więcej szczegółów już wkrótce na dedykowanej stronie: www.misjasierranevada.com.

OUTHORN to marka odzieży sportowej przeznaczonej dla kobiet i mężczyzn, oferująca produkty ekonomiczne, ale także funkcjonalne i w nowoczesnym designie. Markę charakteryzuje wielofunkcyjny asortyment, przeznaczony do amatorskiego uprawiania sportu oraz noszenia na co dzień. Dotychczas odzież OUTHORN można było kupić w multibrandowych sklepach sportowych na terenie całej Polski. Marka należy do spółki OTCF, właściciela marki sportowej 4F oraz sklepów multibrandowych 4Faces.




Informacja prasowa OTCF

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0