HomeRynek outdoor

Prelegenci 3. edycji ISPO Academy w Polsce

Już na początku przyszłego tygodnia, w dniach 28-29 października w Otwocku odbędzie się seminarium dla przedstawicieli branż outdoorowej i sportowej, czyli ISPO Academy. Podczas dwudniowej konferencji wystąpią specjaliści z różnych dziedzin, z Polski i zza granicy. Przedstawiamy ich sylwetki.

Martin Kössler, HuginBiz, ISPO-Team Skandynawia, Szwecja

Martin KösslerMartin Kössler

Martin od 25 lat współpracuje z branżą outdoorową. Był założycielem i prezesem biura podróży specjalizującego się w wyjazdach narciarskich i outdoorowych, piastował stanowisko Ski and Outdoor Account Manager w Gore & Associates, był dyrektorem ds. sprzedaży międzynarodowej w Haglöfs, gdzie odpowiadał za internacjonalizację marki (nagroda Export Company of the Year), zainicjował powstanie w 2000 roku Scandinavian Outdoor Group, której, w 2004 roku został Sekretarzem Generalnym. W tym samym roku rozpoczął współpracę z ISPO, jako przedstawiciel na kraje Skandynawskie. Od 2005 roku zajmuje się consultingiem. W czasie wolnym uprawia narciarstwo, kajakarstwo, żeglowanie, trekking oraz wędkarstwo muchowe. 

Sebastian Sadowski-Romanov, International Trade & Representative Office, Polska

Sebastian Sadowski-RomanovSebastian Sadowski-Romanov

Polski przedsiębiorca zajmujący się handlem międzynarodowym od 1994 r. Spędził siedem lat w Moskwie, reprezentując tam polskie przedsiębiorstwa, takie jak Bella czy Eveline. Obecnie jest właścicielem i prezesem firmy doradczej ITRO, której misją jest pomoc polskim przedsiębiorcom wchodzącym na rynki europejskie ze szczególnym uwzględnieniem krajów Europy Wschodniej.

Kolja Keetman, Your People, Niemcy 

Kolja KeetmanKolja Keetman

Na desce windsurfingowej stanął po raz pierwszy w wieku 6 lat, niedługo później przyszło zamiłowanie skateboardem i snowboardem. W naturalny sposób swoją zawodową karierę związał ze sportami action, początkowo jako właściciel sklepu snowboardowego, następnie zajmując stanowisko w dziale zakupów sklepów Sport Mueller i Reichmann. Od 2003 roku prowadzi własną firmę Boards and Kleid, która pracuje z takimi markami jak Smith Optics, Rome Snowboards, Holden Outerwear, Icelantic Skies, Santa Cruz Bicycles, Pivot Bicycles, Juliana Bicycles, MRP, Loaded USA, Local Outerwear.

Matt Williams, Original Mountain Marathon, Wielka Brytania

Matt WilliamsMatt Williams

Matt Williams jest jednym z właścicieli i dyrektorem do spraw sprzedaży międzynarodowej OMM (Original Mountain Marathon). Urodził się w rodzinie związanej z branżą outdoor, stąd z tematyką marek wchodzących na rynek brytyjski zaznajomiony jest od kolebki. Po zakończeniu kariery wojskowej w Royal Marines wrócił na łono rodzinnego biznesu (Ark Consultants Ltd), który działał w tym czasie na rzecz marki Haglofs. Firma ma uznaną renomę w zakresie wprowadzania marek na rynek brytyjski. W chwli obecnej zajmuje się markami Nordisk oraz OMM. Jako czynny człowiek outdooru brał udział w wielu wyprawach w Himalaje oraz inne zakątki świata. 

Steffen Hofer, Department techniczny targów ISPO, Niemcy

Steffen HoferSteffen Hofer

Steffen pracuje dla Messe Muenchen od 2007 roku. W dziale technicznym targów ISPO jest odpowiedzialny za hale action A1-A3, obszar zewnętrzny między halami i platformy specjalne. Poza ISPO jest zaangażowany w inne imprezy targowe o różnym charakterze i wolumenie klientów. Ma wyjątkową słabość do rozwiązywania problemów klientów – potrafi z niezwykłym wyczuciem gasić nawet najpoważniejsze pożary. Zimą, jeśli znajdzie odrobinę czasu, poświęca go jeździe na snowboardzie. W czasie wolnym uwielbia gotować, grać w piłkę nożną, słuchać a także komponować muzykę. Od niedawna odkrywa uroki gry w golfa.

Maciej Przywecki, VMG Group/ Polish Outdoor Group, Polska

Maciej PrzyweckiMaciej Przywecki

Dyrektor ds. strategii i rozwoju VMG Group. Ma na swoim koncie ogólnopolskie i międzynarodowe projekty marketingowe, zarówno dla marek prywatnych jak i podmiotów publicznych. W marketingu outdoorowym pracuje od 15 lat. Realizował szereg projektów i kampanii dla wiodących marek z tego rynku. Jest prezesem VMG Outdoor Sports Marketing oraz członkiem i współtwórcą stowarzyszenia Polish Outdoor Group.

Silvia Talmon, The Store Designers®, Niemcy

Silvia TalmonSilvia Talmon

Ekspert w dziedzinie visual merchandisingu. Pracowała dla IKEA Germany oraz IKEA International wspierając otwarcie 15 nowych placówek. W 2004 roku założyła firmę The Store Designers® z siedzibą w Kolonii, która specjalizuje się w consultingu dla przedstawicieli handlu detalicznego w zakresie podniesienia poziomu sprzedaży poprzez właściwe urządzenie i aranżację przestrzeni handlowej. Doradza takim markom jak IKEA, REWE, ARAL, Tchibo, Porsche.

Hans Overduin, ISPO Senior Associate, Holandia

Hans OverduinHans Overduin

Swoje życie zawodowe związane z branżą outdoorową rozpoczął w 1990 roku, podejmując pracę w Bever Zwerfsport, wiodącej outdoorowej sieci detalicznej w Holandii. W latach 2004–2010 pełnił tam funkcję dyrektora ds. zakupów i członka zespołu zarządzającego (Core Management Team). W trakcie swojej pracy dla Bever współtworzył grupę zakupową Eurofamily oraz marki Meru i Kaikkialla. Od 2010 pracuje jako Senior Associate w zespole projektowym targów ISPO. Zajmuje się także consultingiem oraz fotografowaniem dzikiej natury. 

Witold Kowalski, WK Profit Consulting, Polska

Witold KowalskiWitold Kowalski

Specjalizuje się w podnoszeniu zyskowności firm poprzez zarządzanie strategiczne i zwiększanie efektywności operacyjnej. Jego klientami są firmy krajowe i zagraniczne z 7 krajów z branży sport i moda (poziom detalu i hurtu), FMCG, BPO, consulting, e-commerce, turystyka. Prowadzi nowatorskie szkolenia menedżerskie dla kierowników sklepów detalicznych. Jest mentorem w projektach innowacyjnych Komisji Europejskiej. Założyciel i przez 13 lat Dyrektor Generalny Nike Poland. Wprowadził do Polski i przez 7 lat kierował hiszpańską firmą Telepizza Poland. Laureat ponad 20 nagród indywidualnych i zespołowych nagród branżowych. 

Oliver Balzer, ISPO Team, Niemcy

Oliver BalzerOliver Balzer

Absolwent studiów na kierunku Sport & Event Management w Braunschweig/ Wolfenbuettel. W młodości snowboardzista na poziomie zawodniczym, obecnie nauczyciel jazdy na snowboardzie i aktywny wielbiciel sportów deskowych (wakeboarding). Zawodowo związany z marketingiem: 8 lat na stanowisku Senior Marketing Manager w NBC Universal and Sky Germany. Od grudnia 2011 International Retail Manager w zespole projektowym targów ISPO. Zarządza projektem ISPO Academy.

Joanna Biernacka-Goworek, Pro Business Consulting/ ISPO Team, Polska

Joanna Biernacka-Goworek (fot. Dominik Pabis)Joanna Biernacka-Goworek (fot. Dominik Pabis)

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego (Instytut Stosunków Międzynarodowych) oraz Szkoły Głównej Handlowej (Fundusze Europejskie). Od 2002 roku związana z branżą sportową i targową poprzez działalność dla targów ISPO MUNICH. W 2009 roku założyła własną firmę Pro Business Consulting. Od 4 lat zajmuje się również matchmakingiem w branży sportowej. Od 2012 przynależy do Polish Outdoor Group , a obecnie jest także członkiem zarządu organizacji. Prywatnie zapalona podróżniczka (również licencjonowany pilot wycieczek) i narciarka.

***

Więcej informacji o ISPO Academy znajduje się na stronie: www.ispoacademy.pl – zapraszamy!

 

Pod patronatem 4outdoor Biznes

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0