Home

ZIMA-SPORT 2008 – strzał w dziesiątkę

Wywiad z Joanną Marcjan menedżerem Targów ZIMA-SPORT 2008, najważniejszych targów dla polskiej branży outdoorowej.

Joanna Marcjan menadżer Targów ZIMA-SPORT 2008Joanna Marcjan menadżer Targów ZIMA-SPORT 2008Jak wyglądają przygotowania do najważniejszych polskich targów outdoorowych?
Do targów ZIMA-SPORT przygotowujemy się pełna parą, rozpoczynają one sezon wiosenny w Targach Kielce. Udział w tej imprezie potwierdziło już ponad 180 wystawców nie tylko z Polski, ale również z Niemiec, Włoch, Hiszpanii, Chin, Czech, Słowacji, Szwecji i Finlandii. A z doświadczenia wiemy, że do 21 lutego wystawców jeszcze przybędzie.

Dlaczego producenci i handlowcy branży outdoor powinni odwiedzić Targi Zima-Sport?
Targi Zima–Sport są jedyną tego typu w Polsce imprezą o takim wymiarze. Jest to miejsce, w którym producenci i dystrybutorzy mają możliwość bezpośredniego kontaktu z odbiorcą oraz możliwość zapoznania się z jego oczekiwaniami. Tutaj mają oni doskonałą okazję by poznać trendy, jakie będą obowiązywały w modzie sportowej w nadchodzącym sezonie 2008-2009. Nasz ośrodek dba o to, aby wystawcy i odbiorcy czuli się w Kielcach zawsze świetnie, mieli profesjonalną obsługę i odpowiednie warunki do prezentacji swojej oferty.

Jak targi rozwijają się po połączeniu z Krakowem? Jakie plusy i minusy tego połączenia Państwo widzą?
Impreza Lato-Sport udowodniła, że połączenie kieleckiej wystawy z odbywającymi się w Krakowie targami, to strzał w dziesiątkę. Wystawcy i odbiorcy w tym samym czasie mieli możliwość spotkać się z przedstawicielami najważniejszych firm branży sportowej. ZIMA-SPORT zapowiadają się tak samo rekordowo jak letnia edycja targów. Można śmiało powiedzieć, iż na chwilę obecną jest to największa tego typu impreza w Polsce. Wystawa ZIMA-SPORT obędzie się na ponad 20 tys. m2 powierzchni wystawienniczej. Minusów, po połączeniu tych imprez nie ma – warunki pozwalają nam przyjęcie dużej ilości wystawców – na jednej z naszych największych imprez PLASTPOL przyjęliśmy blisko 800 wystawców, zapewniając im wymagane warunki.

Jak połączenie tych dwóch imprez przyjęli odwiedzający i wystawcy?
Reakcja wystawców nie zaskoczyła nas, ponieważ połączenie „Kielc z Krakowem” było również efektem ich oczekiwań. Ogólnie – entuzjazm i zadowolenie. To dla nich wygodniejsze prezentować się latem i zimą w jednym miejscu i w sumie dla większej grupy odbiorców.

Jakie są plany Targów Kielce na bliższą i dalszą przyszłość?
Targi Kielce przede wszystkim zajmują się organizacją imprez targowych. W kalendarzu na 2008 rok znalazły się oprócz wszystkich dotychczasowych targów również zupełnie nowe wystawy. W sumie w 2008 roku w Targach Kielce odbędzie się 45 imprez targowych. Ponad to, biorąc pod uwagę wzrostowy trend w Targach Kielce pod każdym względem, jak najbardziej uzasadniona jest inwestycja, do jakiej spółka przystępuje już w tym roku. Do 2013 roku kryta powierzchnia targowa zwiększy się tutaj dzięki rozbudowie do 47 tys. m2, powstanie centrum kongresowe na kolejne 1000 miejsc. Inwestycja pochłonie ponad 160 mln zł, i będzie dofinansowana przez Unię Europejską.

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0