HomeRynek outdoor

Kontynuacja dobrej passy w salonach INTERSPORT

Spółka Intersport Polska S.A. opublikowała wyniki sprzedaży za maj 2009. Wyniki te są bardzo dobre, a biorąc pod uwagę światowy kryzys wręcz rewelacyjne…

Spółka odnotowała w maju wzrost przychodów ze sprzedaży o 20,6% w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku. Narastająco, w okresie styczeń-maj 2009 wielkość wygenerowanych przychodów ze sprzedaży wyniosła 97.568.000 zł i była wyższa o 30,2% od przychodów osiągniętych w analogicznym okresie ubiegłego roku, które wynosiły wówczas 74.957.000 zł.

Sukcesem w czasach kryzysu jest fakt, że pomimo mniejszej o 6% ilości klientów odwiedzających w maju sklepy INTERSPORT, Spółka i tak potrafiła zwiększyć przychody rok do roku na porównywalnych sklepach.

W ostatnim okresie sprzedażowym największe wzrosty odnotowano w dwóch grupach towarowych – obuwiu sportowym oraz rowerach. W maju wspólnie ze światowymi markami przeprowadziliśmy kampanie marketingowe wspierające sprzedaż asortymentu trainingowego (Adidas), runningowego (Reebok) oraz rowerów (Giant), które zakończyły się sukcesem." – komentuje wyniki Prezes Zarządu Artur Mikołajko.

W dniu 24 maja br. INTERSPORT był organizatorem masowego biegu pod nazwą CRACOVIA INTERRUN. Była to już druga edycja tej imprezy. W tym roku wzięło w niej udział około 2000 amatorów biegania, w tym znane osobistości ze świata kultury i sportu. Patronat honorowy objął p. Prezydent Miasta Krakowa a dobry przykład dała p. Wiceprezydent Elżbieta Lęcznarowicz pokonując 5 km trasę wokół Krakowskich Plant.

Źródło: Intersport

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0