„Rynek outdoor w Polsce będzie się rozwijał pomimo kryzysu” – to teza bliska wielu zaangażowanym w branżę specjalistom. Redakcja 4outdoor postanowiła wpisać się w ten rozwojowy trend, przekształcając magazyn w kwartalnik, dzięki czemu trzymają Państwo w rękach kolejny, czwarty już numer tego wydawnictwa.
Tematem głównym najnowszej edycji są polscy producenci plecaków. Zapytaliśmy ich, jak oceniają swoją pozycję w konfrontacji z zachodnimi firmami oraz jakie najnowsze technologie i materiały wykorzystują w produkcji swoich modeli. Powstał dzięki temu przegląd możliwości rodzimych producentów, który może stać się przyczynkiem do odpowiedzi na postawione w tytule pytanie: Czy polskie plecaki są coraz lepsze?
Mocnym punktem magazynu są rozmowy przeprowadzone z ważnymi graczami polskiego rynku outdoor – Bergsonem, Euromarkiem, FAMem, Hannahem oraz firmami, które dokonują ponownego otwarcia – amerykańską Columbią i brytyjską Regattą.
W ciekawym przedruku z amerykańskiego rynku znajdziecie Państwo analizę Outdoor Industry Association dotyczącą zmiany dwusezonowego systemu zamówień na bardziej optymalne rozwiązania. To interesujący temat, który powinien przyciągnąć uwagę zarówno właścicieli sklepów, dystrybutorów, jak i polskich producentów.
W dobie kryzysu warto przeanalizować każdą, przydatną do ograniczenia kosztów i zwiększającą efektywność, informację. Numer dopełnia kolejna odsłona testu najlżejszych kurtek – tym razem w kategorii Outdoor, oraz prezentacja nowatorskiego przedsięwzięcia – Barometru Outdooru, dostarczającego bieżących informacji o zmianach sprzedaży w specjalistycznych sklepach outdoorowych.
Zapraszamy do lektury magazynu jednocześnie przypominając, że codziennie czeka na Państwa w internecie pierwszy portal branży outdoor, czyli 4outdoor.pl!
KOMENTARZE