Amazon wchodzi w outdoor

Amazon.com, gigant internetowego handlu, właśnie uruchomił outdoorowy dział w swoim sklepie. Czy zatrzęsie branżą?

Sklep, pod adresem www.amazon.com/outdoors,
oferuje odzież i sprzęt outdoorowy wielu marek, oferta jest dodatkowo uzupełniana asortymentem dostępnym we współpracujących z Amazon sklepach internetowych, m.in.: Altrec, Backcountry and Mountain Gear.
Ben Hartman, dyrektor działu Sports &
Outdoors Amazon.com, mówi:

Dziękim ciągle rosnącemu zainteresowaniu istniejącym już od jakiegoś czasu w Amazon działem campingowym i turystycznym, zdaliśmy sobie sprawę, że nasi klienci chcieliby znaleść u nas także odzieży outdoorową, obuwie turystyczne, akcesoria kajakowe, sprzęt do sportow zimowych, czy sprzęt wspinaczkowy. Odpowiedzieliśmy na to zapotrzebowanie rozszerzeniem oferty i zachęcamy naszych klientów do odwiedzenia tego działu i dzielenia się z ze społecznąscią Amazon.com opiniami o produktach.

Ciekawe jak ten ruch wpłynie na rynek outdoor, zwłaszcza w Stanach Zjednoczonych. Amazon.com to światowy lider w sprzedaży internetowej. Całkowity przychód firmy w 2008 roku wyniósł 19,17 miliarda dolarów, z czego ponad połowa w Ameryce Północnej (10,23 mld dolarów). Przychód ten został uzyskany dzięki wysłaniu 835 mln paczek!

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0