INTERSPORT Polska S.A. odnotował w październiku 2009 roku, wzrost przychodów ze sprzedaży o 24,7% w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku. Narastająco od stycznia do października br. przychody Spółki utrzymują zakładany przez Zarząd wzrost o 22,3%.
Zarząd INTERSPORT Polska S.A. jest zdania, że na tle branży wyniki Spółki są zadowalające. W ostatnim okresie największą popularnością wśród klientów cieszyła się odzież i obuwie ogólnosportowe. Od października salony INTERSPORT stale uzupełniają swoją ofertę sprzedaży o asortyment zimowy. Pełny wybór sprzętu i odzieży zimowej z nowej kolekcji 2009/2010 będzie dostępny już w II połowie listopada br.
Osiągnięte w październiku przychody stanowią optymistyczną prognozę na nadchodzące miesiące sezonu zimowego. Można powiedzieć, że ostatni kwartał tego roku rozpoczął się dla Spółki pomyślnie. – komentuje wyniki Prezes Zarządu Artur Mikołajko.
W 2009 roku zgodnie ze swoją strategią rozwoju sieć INTERSPORT Polska S.A. uruchomiła salon w Opolu, Częstochowie (Intersport otwiera salon w Galerii Jurajskiej), a już niebawem otworzy ponadplanowy salon w Galerii WISŁA w Płocku (Intersport – ponadplanowa ekspansja na Płock). Na koniec 2009 roku łączna powierzchnia sprzedaży sieci INTERSPORT w Polsce przekroczy 31 tys. m2.
Źródło: INTERSPORT
KOMENTARZE